Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så makabert.Det med att särskriva när man är ute på jobb med sina hästar
Den vill nog bli mammaÄsch, nu ska vi inte vara så kinkiga, alla ston med fungerande livmoder kan passa som avelsston. Typ.
Det är så många som först är intresserade av hästar sen; "tyvärr för långt bort "
Jag menar, om man är intresserad kan man väl hantera avståndet? (såklart finns det undantag)
Den senaste är en häst i Stockholmsområdet och hon som kommenterade bor i Östergötland.. ja menar, hur nära ska den vara?
Jag undrar varför skriver så? Vill man att hästägaren ska köra hem hästen till en för en privat visning? Annars är ju kommentaren fullständigt meningslös.
Kanske för att ge ett svar, eftersom säljaren hade svarat på dennes fråga.Jag undrar varför skriver så? Vill man att hästägaren ska köra hem hästen till en för en privat visning? Annars är ju kommentaren fullständigt meningslös.
Verkar märkligt men en anledning kan vara att man tycker det är jobbigt att behöva möta sin gamla häst på tävlingar och träningar. Här uppe är det inte så många tävlingar och alla åker på alla tävlingar inom 20 mil, typ. Så chansen att träffas på på tävlingar är stor.En annonsör i norra Sverige, som skriver att hästen endast säljes till södra Sverige. Så många frågor...är hästen väldigt frusen? Rädd för renar kanske? Och vad räknas till södra Sverige?
Allt söder om ens bostadsort?En annonsör i norra Sverige, som skriver att hästen endast säljes till södra Sverige. Så många frågor...är hästen väldigt frusen? Rädd för renar kanske? Och vad räknas till södra Sverige?
En annonsör i norra Sverige, som skriver att hästen endast säljes till södra Sverige. Så många frågor...är hästen väldigt frusen? Rädd för renar kanske? Och vad räknas till södra Sverige?
Stackarn (relaterar trots att jag inte kommer från Holland)Vår store brune bodde 3 månader i Haparanda. Dit åkte en levnadsglad, välskolad, välmående kille, hem kom en mager pålle helt utan livslust. Vi har i efterhand insett att han tycker mörker är otäckt och snö äter typ hästar (han kommer från Holland).
Kanske en sån pålle? ;-)
/L
Går säkert delta i en rykttävling eller något liknande arrangemang med denEn tjej som söker en häst på foder för att tävla, får erbjudande om en oinriden häst som haft hovbensfraktur och behöver sättas i gång långsamt
*ponnynFan vad jag stör mig på att det så sällan står mankhöjd på islandshästar i annonser. Om jag ska köpa en sån vill jag ju veta om hästen är 132 eller 147 liksom.