Annonsera mera V

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ah, då är jag med. Men "smakupplevelser" är väl inget nytt?

Nej.

Och "upplevelser" som största reklam-ord är heller inget nytt. Däremot väldigt tjatigt.

Köp volvo (eller annat valfritt bilmärke) för att det är en sådan upplevelse.
Köp karameller - för du får två upplevelser (märk väl, upplevelser; inte smakupplevelser).
Köp en resa - upplevelse (visserligen sant).
Köp det ena eller det andra och få en upplevelse.

Men om man tänker vidare: köp en projekthäst och få ditt livs upplevelse som du aldrig kommer att glömma...

Just nu ligger det en annons på hastnet gällande ett föl. Korsning halvblod/tinker, mamman har full stam.

Till det facila priset av 250000kr.
Ett riktigt fynd!
Någon som är sugen på ett föl korsning tinker/halvblod? Endast 250 000.

Skulle tro att en extra nolla slunkit med, men det hade en cool färg så man vet aldrig :cautious:

Tvåa på bollen.
Nu är annonsen ändrad :p

På tal om den summan såg jag för ett tag sedan en Shirevalack till salu för 250.000. Grundutbildad och fin stam (enligt utsago).

De brukar kosta runt 70-90.000 annars, så detta måste ha varit en fantastisk häst utöver det vanliga. Alternativt har det varit en nolla för mycket och hästen egentligen var superbillig. :confused:

"korsning halvblod/travare och har därför lite passgång i sig"

Jo okej att en del travare har extra gångarter (min gamla t ex) men det lät lite kul :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gnägg Kunde inte se någon tråd så tänker jag startar en. Hur förbereder/firar ny in nyår med hästarna? Inne i stall, ute i lösdrift? Vi har...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
4 494
Senast: WildHorse
·
Fritid Jag har bestämt mig för att försöka aälja mitt stora objektiv, inget jag vill göra men jag behöver få in pengar asap så jag måste. Det...
Svar
8
· Visningar
613
Senast: Tokyo
·
Gnägg Hej, då min häst inte finns mer 😥skulle jag vilja byta häst på Equilab. Har provat radera gamla namnet där men det går inte? Hur gör...
Svar
4
· Visningar
512
Senast: sweep
·
Gnägg Har en värmebalja från willab, har funkat prickfritt och vattnet har hållit sig isfritt vid längre temperaturer än det står att den ska...
Svar
4
· Visningar
547
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Vilket är ert favoritgodis?
  • Gravid som "äldre"

Hund, Katt, Andra Djur