Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ah, då är jag med. Men "smakupplevelser" är väl inget nytt?
Just nu ligger det en annons på hastnet gällande ett föl. Korsning halvblod/tinker, mamman har full stam.
Till det facila priset av 250000kr.
Ett riktigt fynd!
Någon som är sugen på ett föl korsning tinker/halvblod? Endast 250 000.
Skulle tro att en extra nolla slunkit med, men det hade en cool färg så man vet aldrig
Tvåa på bollen.
Just nu ligger det en annons på hastnet gällande ett föl. Korsning halvblod/tinker, mamman har full stam.
Till det facila priset av 250000kr.
Ett riktigt fynd!
Nu är annonsen ändradNågon som är sugen på ett föl korsning tinker/halvblod? Endast 250 000.
Skulle tro att en extra nolla slunkit med, men det hade en cool färg så man vet aldrig
Tvåa på bollen.
Alla dessa annonser med ”viktbärande hästar” där hästarna är rejält fläskiga.. Ser folk inte skillnad på en välmusklad eller fet häst?
För något år sedan skulle jag nog också ha haft svårt att se skillnaden i och försig. Glad att man lärt sig mera och tränat upp ögat.Nej! Tyvärr är det skrämmande ofta folk tror att en fet häst är "rejäl och viktbärande", men inte heller ovanligt att grövre byggda hästar blir kallade tjocka fast de är i toppform
Om man utger sig för att ha en proffsig verksamhet kanske man borde kolla stavningen innan man lägger ut en annons där man skriver man man har en "profisionell" verksamhet. Hehe.
Ja det är möjligt att man kan men de flesta jag känner med dyslexi har program som hjälper dem. Dessutom skriver denna personen att dom är ett team så då finns det förmodligen ngn som inte har dyslexi som hade kunnat korrläsaMan kan ju ha exempelvis dyslexi, och ingen som kan hjälpa en att korrekturläsa?
Alla dessa annonser med ”viktbärande hästar” där hästarna är rejält fläskiga.. Ser folk inte skillnad på en välmusklad eller fet häst?
Ja den tanken slog faktiskt mej ocksåDe kanske menar att hästarna i detta nu är viktbärande. Alltså att de bär på (över)vikt...