80 000????
80.000 för en sjuk hund.. kul
Min mor mötte en kille i väntrummet hos veterinären sist som lagt 150.000 på veterinärvård av deras fralla…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
80 000????
Tycker inte ett dugg synd om dom.80.000 för en sjuk hund.. kul
Min mor mötte en kille i väntrummet hos veterinären sist som lagt 150.000 på veterinärvård av deras fralla…
Tja, det är ju så när man väljer en sån ras80.000 för en sjuk hund.. kul
2 st gjort MH ska det stå. Var lite snabb i tanken där.Ligger dobbiskull ute där tiken har 18 syskon (kombinationen är gjord 3 gånger).
*De är bara 4 st som är röntgade varav 3st har C+D.
*Har gjort MH. Yngsta gänget är 4 i år så..
*5 st är redan döda enligt avelsdata varav 3 ur sista kullen (av 4).
Och så undrar folk varför jag inte har ny valp än
80 000????
Du skojar
Samtidigt har personen inga önskemål på vilken mix den nya valpen här.Du skojar
Någon som kom på vilken otroligt dum idé mixen var.
Om jag låssas ha en valp av pitbull/Orvtjarka att byta med…Samtidigt har personen inga önskemål på vilken mix den nya valpen här.
Jag tvivlar alltid när folk börjar rabbla upp en massa raser som inte "vanligtvis finns i blandrasmarknaden". Jag tror de i 98% av fallen tittar på sina hundar, ser ett drag här och där och hittar på något som låter häftigt.Vad vill man uppnå med den här mixen av hund
Klippt ur annons på blocket;
Mor: German Shepherd mix med Norwegian Elkhound, Siberian Husky, Czechoslovakian Vlcak, Belgian Sheepdog, Samoyed.
Far: Siberian Husky mix med German Shepherd, Alaskan Malamute, Czechoslovakian Vlcak.
Och jag som tyckte det lät rörigt då min bekanta pratade om sin cockapoolabradoodlekorsningsavelVad vill man uppnå med den här mixen av hund
Klippt ur annons på blocket;
Mor: German Shepherd mix med Norwegian Elkhound, Siberian Husky, Czechoslovakian Vlcak, Belgian Sheepdog, Samoyed.
Far: Siberian Husky mix med German Shepherd, Alaskan Malamute, Czechoslovakian Vlcak.
En riktig tungvrickareOch jag som tyckte det lät rörigt då min bekanta pratade om sin cockapoolabradoodlekorsningsavel
En sån har legat ute för omplacering förut. Undrar om det är samma människor som gör samma kombination igen?Hittade en annons på valp som är blandras mellan husky och malteser.
Jag googlade den blandningen och gud vad söta flera av dem varHittade en annons på valp som är blandras mellan husky och malteser.
Tror mest att det beror på att organisationen varit framgångsrik i sitt lobbyarbete.Så himla intressant att det bara är i Sverige jag fått och hört kommentarer som ”tänk på allergikerna” när man rör sig med hundar i offentlig miljö. När jag bott eller rest utomlands är det aldrig någon som sagt just det som argument. Finns väl allergiker även utomlands?
Tycker det är någon slags extrem rädsla för pälsdjur här.
Vi har haft de uppe förut och kom fram till att de borde ha ungefär samma beteende och användning som en shibaHittade en annons på valp som är blandras mellan husky och malteser.