Annonsera mera hundar 2

”Just nu har vi en underbar kull av rasen Am Tiny Bernedoodle Mini som är lev klar från den 7/3 och framåt.
/…/
Förväntad storlek är ca 45-50 cm beroende på individer.”

En ”ras” som kallas både Tiny och mini rimmar rätt dåligt med en mankhöjd på 45-50 cm i mina ögon :D
Doodle i sig har kanske tappat sin glans.

Från en annons på toypudelvalpar :banghead:
IMG_6683.webp

Nån som väntar på skatteåterbäringen tro 🤦🏼‍♀️
Troligen. Han kommer att få ett abrupt uppvaknande när han inser att inköpspriset är det billigaste med att äga hund. Det är bara att hoppas på att inte hunden hamnar i kläm och blir utan veterinärvård eller liknande bara för att ägaren inte har råd förrän nästa skatteåterbäring

Troligen. Han kommer att få ett abrupt uppvaknande när han inser att inköpspriset är det billigaste med att äga hund. Det är bara att hoppas på att inte hunden hamnar i kläm och blir utan veterinärvård eller liknande bara för att ägaren inte har råd förrän nästa skatteåterbäring
Man kan ju hoppas mer på att säljaren inser det tokiga och inte säljer valp till honom 🤦🏼‍♀️

Liknande trådar

Hundavel & Ras Konstig rubrik kanske, men.... Vi förlorade vår hund under julhelgen, hon blev nästan 16 år, så det var väntat. Men ändå är vi nog lite...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 029
Senast: Digbil
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Svar
20
· Visningar
1 846
Senast: Otherside
·
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
923
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
2 003

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka