Finn fem fel ...
"
sällskap/promenad
Det är dags för vår XXX att säljas från ridskolan och få bli pensionär, hon är ett danskt halvblod och mäter ca 168cm i mankhöjd, hon är rejäl och bär upp nästan vad som helst. XXX är en grov och rejäl dam som behöver röras på nästan dagligen för att inte bli halt, hon har en förmåga att lägga på sig vikt snabbt och bör inte bli för fet då hon är stor och tung tror jag inte hon håller för de.
Hon är en super snäll häst i ridningen, hon går hos oss ensam i hage men har gått i flocken men trivs nog bättre med en eller två kompisar då hon inte tycker om andra hästar. Sparkar om man kommer för nära vid ridning osv. Hon är tjurig i boxen men på gången är hon en klippa att pyssla med och i ridningen med, vi har haft både barn och vuxna rena nybörjare på henne.
Köptes In sommaren 2015 och har vart halt en gång hos oss det försvann med lite gymnastik så berodde nog på stelhet. Hon är född 2000.
Snäll att sko, snäll att lasta kan backa ur nån gång men går på, kan va lite tråkig att köra men inga bekymmer egentligen. Jag har aldrig klippt henne de har inte behövts så det vet jag inte, snäll att spola, spruta osv.
Ej besiktigad och köparen står för det om så önskas."