Sporthorse
Trådstartare
Ja, det kanske var så hen menade, vilket gör allt ännu mer förvirrande!Är det avkommorna som blir verkade 2 ggr om året och går oskodda? How is this relevant?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det kanske var så hen menade, vilket gör allt ännu mer förvirrande!Är det avkommorna som blir verkade 2 ggr om året och går oskodda? How is this relevant?!
Herregud, hoppas hon fick vettiga svar och tänkte om.'Söker hanhund för betäckning av min tik. Gärna snabba svar då hon är i höglöp nu.'
Ger man vettiga svar på sånt och avråder så kommer ilskna människor och talar om att man minsann inte ska vara elak! För det är elakt att värna om valparna och aveln rent generellt...?Herregud, hoppas hon fick vettiga svar och tänkte om.
Är det en facebooksida? Jag brukar kommentera oavsett.Ger man vettiga svar på sånt och avråder så kommer ilskna människor och talar om att man minsann inte ska vara elak! För det är elakt att värna om valparna och aveln rent generellt...?
Är det en facebooksida? Jag brukar kommentera oavsett.
Herregud, hoppas hon fick vettiga svar och tänkte om.
Det var ett väldigt diplomatiskt svar. Hoppas att personen tänker om. Ibland vet jag inte om något alls biter på såna personer, dom saknar det där grundläggande hundvettet många gånger.Det var på Facebook, någon hade redan fint skrivit att han skulle kolla med avelsrådet för sin ras och sen att han kanske skulle vänta till nästa löp 'så hinner du titta efter en hane i lugn och ro som passar din tik ordentligt'.
Har dock inte sett annonsen efter det, ska se sen om jsg hittar den om det kommit fler svar
"Han är gudasnäll men dock en häst som kräver körkort."
Nog för att jag vet att folk kan ha krav på sina köpare men detta var nytt
Bara körkort? Inga krav på vilken behörighet?
samma annons:"Fodret måste skötas minutiöst, 2 st morötter så får hon ont"
fånghäst eller?
"Fodret måste skötas minutiöst, 2 st morötter så får hon ont"
fånghäst eller?
Eller hur!Och dessutom "passar till verksamhet"
Den var ju inte lite fet heller. Rulla ju nästan fram"Fodret måste skötas minutiöst, 2 st morötter så får hon ont"
fånghäst eller?