Fast den är ju 8Jag köper hellre häst av den som erkänner att hästen troligtvis växer över än den som med bestämdhet hävdar att den 6åriga ponnyn aldrig kommer att växa över eftersom den var 148 cm vid årets sista mätningen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast den är ju 8Jag köper hellre häst av den som erkänner att hästen troligtvis växer över än den som med bestämdhet hävdar att den 6åriga ponnyn aldrig kommer att växa över eftersom den var 148 cm vid årets sista mätningen
Fast den är ju 8
Fast den är ju 8
ja men du skrev den 6åriga ponnyn. Jag skrev att den var 8 Inget annat.Ja, och inte slutmätt? Därför kan säljaren inte säga att den håller ponnymått?
ja men du skrev den 6åriga ponnyn. Jag skrev att den var 8 Inget annat.
Ja, och inte slutmätt? Därför kan säljaren inte säga att den håller ponnymått?
Vad är konstigt med det?
Man har tidigare mätt sin ponny till 148 cm.
Nu misstänker man att den antagligen har växt över, och har inte tagit den till slutmätning eftersom man bestämt sig för att sälja.
Man är ärlig med att den troligen har växt över. Det är väl bra?
Orkade inte ens kopiera hela inleder med:
"Är du beredd att bli förtrollad ??
Är du beredd att bli knäsvag ??
Är du beredd att bli så kär så hjärtat värker ??
Det är bara hornet i pannan som saknas .. hon är en sagornas häst "
å sen typ en hel novell om hur fantastisk hästen är med massa utropstecken och hjärtan, vem orkar läsa världens längsta annons som man får leta efter relevant info just ja så inget pris oxå, tack men nej tack
Enda som var tydligt var stam och ålder iallafall, så det ska väl vara plus i kanten på?
Det är bara hornet i pannan som saknas .. "
Är det en dom fantastiska araberna ?Orkade inte ens kopiera hela inleder med:
"Är du beredd att bli förtrollad ??
Är du beredd att bli knäsvag ??
Är du beredd att bli så kär så hjärtat värker ??
Det är bara hornet i pannan som saknas .. hon är en sagornas häst "
å sen typ en hel novell om hur fantastisk hästen är med massa utropstecken och hjärtan, vem orkar läsa världens längsta annons som man får leta efter relevant info just ja så inget pris oxå, tack men nej tack
Enda som var tydligt var stam och ålder iallafall, så det ska väl vara plus i kanten på?
Japp. Hon skriver precis i samma stuk på alla annonserÄr det en dom fantastiska araberna ?
Verkligen ! Alla är den speciellaste hästen du kan få .. Bättre än någon annan häst..Japp. Hon skriver precis i samma stuk på alla annonser
Någon säljer en 13-årig ridtravare "för de högre klasserna" - utbildad till LC i dressyren och "grön i hoppningen" - för 55 000.
Med tanke på att två märkessadlar ingår i priset tror jag inte det är en felskrivning.
Någon säljer en 13-årig ridtravare "för de högre klasserna" - utbildad till LC i dressyren och "grön i hoppningen" - för 55 000.
Med tanke på att två märkessadlar ingår i priset tror jag inte det är en felskrivning.