Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag blir alltid så förvånad över det här "lånad mail, ring" i annonser. Vem har inte en mail nu för tiden, och vem vill låna ut sin mail egentligen? lika familjer som har en mail för "hela familjen " också nått jag inte förstår..
Jo men det går ju att skriva "mail besvaras ej, ring" typ Och ja, det håller mig borta med, om jag måste ringa för att få svar på något.Tror det handlar mest om att säljaren inte vill få massor med mail som inte leder någonvart. Det är ju lättare för någon som är lite halvintresserad/nyfiken att skicka iväg ett mail än att ringa. Ett sätt att sålla helt enkelt. Det sållar effektivt bort mig, särskilt om jag har lite mer frågor om objektet..
Jo men det går ju att skriva "mail besvaras ej, ring" typ Och ja, det håller mig borta med, om jag måste ringa för att få svar på något.
Kulturell katt.Lite annorlunda inlägg i kattannons. Tar med hela annonsen, fetmarkerar det jag tyckte var lite udda...
Hej,
det är jag som är Lucky!
När jag var sex veckor hittade matte mej under en harv.... nu är jag husses ögonsten!
Mina fyra syskon har tingats och ska flytta till sina nya familjer om två veckor men de som jag skulle bo hos ångrade sej.
Så nu är jag ute på blocket för andra gången. Jag är en tjej på 10 veckor,jag är söt, rar, ett litet monster (tydligen är jag ganska framåt och busig, men jag vill också påpeka att både jag och matte är väldigt nöjda med årets nobelpristagare i litteratur). Jag är också polydaktyl så jag har många tår, på svenska skeppskatt, på engelska boxing cat, mitten kitten eller Hemingway-katt. Jag kan flytta hem till er i slutet på oktober.
Extra tår eller inte, jag är underbar!
Förhoppningsfulla hälsningar
Lucky
"3 hästar säljes billigt"
Inriktning: Övrigt - Typ: Varmblod - Kön: Valack - Födelseår: 1987
Namn: Helge & and the gang
Då ägarna befinner sig på semester passar vi på och kollar av intresset för deras kreatur. Vi tror det är 2 hästar och en älg men vi är lite osäkra, DNA-typning pågår.
De är mycket enkla att hantera både från mark och sadel för de som lyckas klättra hela vägen upp. De är något stora i maten men vi har funnit att 5:2 - periodisk fasta - hjälper till att hålla matkontot i schack
Utbildningsmässigt är de nog att jämföra med ett dyslektiskt, lite lätt efterblivet barn i 3-4 årsåldern men de har mycket charm och karisma! Utstrålning!
Älgen är den vi tror kan gå längst då den snabbt plockar upp nya kunskaper. Nysningar betyder hoppa, tistlar är bra för att skapa volym i håret osv. The world is her oyster!
OBS! Inga skambud eller oseriösa förslag.
"Typisk märr"
Jaha.. Det var hela annonsen.. Visst det står ju längst upp ålder, namn och ras.
Men ngn mer info kan ju vara bra om msn vill fånga folks intressen.
Folk kan inte läsa och ta till sig informationen i en annons. Även om det står klart och tydligt att man ska ringa vid intresse och att varken sms eller mail kommer besvaras så fattar inte folk att de ska ringa på numret i annonsen och inget annat!Det är sant, det borde ha samma effekt.
En kompis hade en teori om att personen som skriver "lånad mail" inte har internet och har dikterat annonsen via nån slags telefontjänst. Jag gillar den teorin, även om jag inte tror på den
Kulturell katt.
Bra, jag tycker katter idag är för outbildade.
Hästarnas kunskaper, ålder, vad de är lämpade till och egenskaper kanske skiljer sig beroende på vem som ringer och vad man söker."Ska sälja ett antal hästar av olika storlek och ras. Det finns allt från föl till vuxna hästar. Det finns allt från skogsmulle häst till kanske blivande tävlingshäst? Ring för mer information."
Bifogat i annonsen är två bilder på totalt 5 hästar i hagen ... hm har hon verkligen så många hästar att hon inte kunnat lista upp dem lite kortfattat med ras, ålder?
Hen kanske inte hade tid att gå ut och separera stoet och hingsten i hagen?"Betäckt pga tidsbrist, vilket även är anledningen till försäljning."
undra hur man tänkte där?
Tänkte? Inte alls uppenbarligen.Dräktigt sto säljes.
"Betäckt pga tidsbrist, vilket även är anledningen till försäljning."
undra hur man tänkte där? hmm, jag hinner inte med min häst (så lite så att jag kanske inte kan ha kvar den). Jag vet! -jag betäcker så har jag nog mer tid till TVÅ hästar...???....
Jag hade mitt dräktiga sto på stuteri, så hon tog ingen tid i anspråk för mig.Tänkte? Inte alls uppenbarligen.