"bortskänkes,men kravet är att hon stannar i stallet"
Det fanns visst två såna också.
Det fanns visst två såna också.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
"X är min egna uppfödning och har aldrig varit sjuk eller skadad, veterinärbesiktning är gjord förra året och få UA på alla punkter, ny veterinärbesiktning är självklart tillåtet men bekostas av eventuell köpare."
...nu är jag absolut inget proffs på hästköp, men är det inte ansett som en bra grej om veterinärbesiktningen är så färsk som möjligt? Skönt att hon tillåter en ny besiktning iaf, mycket generöst.
Ähum... Benskydden och nosgrimman eller hur och boots på bakbenen är ju sällan man ser men vet inte om det är "fel"?Finn fem fel Hästen ligger alltså på annons.
Padden, eller vad det är, ser ut som en rumpvärmare som ska sitta PÅ sadeln, och inte under... Förutom de punkter @Linda8142 hittadeFinn fem fel Hästen ligger alltså på annons.
Jaa man brukar ju ha kardborren å utsidan av benen, inte insidan. Är det en skämtbild eller på riktigt?Finn fem fel Hästen ligger alltså på annons.
Det är en riktig bildJaa man brukar ju ha kardborren å utsidan av benen, inte insidan. Är det en skämtbild eller på riktigt?
Jo såg nosgrimman och padden också, men det var ju redan nämntDet är en riktig bild
Nosgrimman??
Jaha, @Linda8142 ? Kan inte se.. Är inlägget redigerat?Jo såg nosgrimman och padden också, men det var ju redan nämnt
Hon har "spoilat" Du ser det om du markerar texten (alltså de vita fälten i @Linda8142 inläggJaha, @Linda8142 ? Kan inte se.. Är inlägget redigerat?
Ähum... Benskydden och nosgrimman eller hur och boots på bakbenen är ju sällan man ser men vet inte om det är "fel"?
Finn fem fel Hästen ligger alltså på annons.
Shoot!!Jag hittar nog mer än 5 fel...