Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ibland blir det lite vasst, speciellt när någon kanske känner att andra skriver teorier efter helt hitta på, det viktigaste är att komma ihåg att det är leken och inte låta det bubbla ut någon annanstans och samtidigt att det stannar i den här leken och kunna släppa det till en annan lek. Ofta är tonen hård men inte så illa menat, sen kan man bli less som jag kände att jag blev och då tycker åtminstone jag att det är bättre att skriva just det istället för att svara med ett vasst svar.Off storyn men vad ilsket det blir här med jämna mellanrum? Är det vanligt i såna här lekar? Jag menar, att bli utsatt för teorier hör ju till leken, är väl inget att hänga upp sig på?
Är det en god roll du tänker på koppen då? Jag slogs av en tanke om en roll men kanske är ute och cyklar.Jag tror att du har rätt
Vi har nog kommit fram till samma sak i slutänden.
Det viktiga är att vi tror på att Sedna är ulv - jag tror inte att scenariot ledarvarg är helt hållbart, eftersom jag har en tanke om att Koppen har en annan roll
Är det en god roll du tänker på koppen då? Jag slogs av en tanke om en roll men kanske är ute och cyklar.
"oåtkomliga"=på, min mobil skriver inte de orden jag vill...Öh? Va??
Ja.Du menar det inlägget där koppen citerar många ot inlägg mellan lenah o lobelia?
Jag tar inte tillbaka min röst på Sedna.
Om jag inte lynchas denna gången, så skulle det inte förvåna mig om jag blir käket nästa gång. Och då är det ganska enkelt att räkna ut viljen sida Sedna står på.
Och som sagt; jag är beredd att offra mig för den goda sidans skull
5. sedna ->också en potentiell ulv i min bok. Hennes första röst på fio skaver och sen följde Koppen henne. Idag så lägger Koppen sin röst där. Jag tänker såhär. Antingen så är det så att Koppen är ond och försöker avleda från sig själv - då borde Sedna vara ulv. Det finns ju ett annat scenario också varför Koppen lagt rösten på Sedna och i båda fallen är Sedna ulv
Jag tror att du kan ha rätt där.Min misstanke angående gårdagens röstning är att det stod mellan två goda och att lyan hade en väldigt trevlig kväll. Inget av det @bollen__ har skrivit har fått mig att ändra uppfattning från i går, snarare har det stärkt mig i vad jag tror om hennes roll. Som utvecklingen blev kan jag tänka mig att åtminstone någon ulv passade på att alibirösta.
Det tycker jag nog inte. Den goda Angel är trots allt våran ängel, som kan skydda deltagarna mot ulvarnas käk. Varför offra den??Jag måste lyfta en fundering känner jag... Utifrån hur fio skrev utgår jag från att hon stoppade käket i går. I dag blev det heller inget käk och det kan innebära att vi bara är en omvandling + ett käk/en missad lynch från att onda vinner. Det finns ju några roller som har möjlighet att hitta Angel, om någon gör det skulle det vara idé att rösta ut honom i förebyggande syfte? Alltså även utan att förvandling har skett?
Önskar jag hade några ideer men tyvärr inteJag måste lyfta en fundering känner jag... Utifrån hur fio skrev utgår jag från att hon stoppade käket i går. I dag blev det heller inget käk och det kan innebära att vi bara är en omvandling + ett käk/en missad lynch från att onda vinner. Det finns ju några roller som har möjlighet att hitta Angel, om någon gör det skulle det vara idé att rösta ut honom i förebyggande syfte? Alltså även utan att förvandling har skett?