1. cirkus -> jag
2.
Artline tycker jag har kommit med bra reflektioner efter DagDL1. Just nu så kan jag inte se henne som annat än neutral
3.
Snurrfian -> är jag skeptisk mot. Även om jag inte är säker så tänker jag att hon *kan* vara ond utanför lyan och ha följt Mirtai. Så hon får vara mot det lite ondare hållet
4.
Koppen -> alltid extremt svårtolkad. Även hon är potentiell att vara en som följt en ulv. MEN det finns några saker som talar för att hon faktiskt inte är ond. Förvirringen i all ära, men den kanske har ett skäl? Jag kommer nog inte lägga rösten där idag för jag tror faktiskt jag har en roll åt henne.
5.
sedna ->också en potentiell ulv i min bok. Hennes första röst på fio skaver och sen följde Koppen henne. Idag så lägger Koppen sin röst där. Jag tänker såhär. Antingen så är det så att Koppen är ond och försöker avleda från sig själv - då borde Sedna vara ulv. Det finns ju ett annat scenario också varför Koppen lagt rösten på Sedna och i båda fallen är Sedna ulv.
6.
Hjartagna ->en jag inte har något riktigt grepp om faktiskt. Har inte stuckit ut alls, vill gärna se mer av henne. Neutral kanske mot lite god.
7.
Blacksmithfarm ->en annan jag alltid har svårt att läsa. Hon teoriar vettigt och kanske fick hon kalla fötter igår när så många röstade på bollen__ för hon var inte säker där. Synd att hon valde fio, men det säger egentligen ingeting om var hon står. Så jag sätter henne åt det neutrala hållet kanske försiktigt god för jag tycker ändå hon letar ulvar och verkar osäker..
8.
bollen__ tror jag är god. Dels köper jag hennes förklaringar helt och hållet. Röststatistiken är inte så kul, men hon försvarar sig på ett sätt som ger mig god-vibar. Jag tror till och med jag vet hennes roll. Dessutom finns det andra omständigheter som gör att jag tror att hon kan vara god. (har jag fel så kan jag pudla ner mig på muggen)
9.
Mirtai ->ULV
10.
Lobelia -ULV
11.
Habina vet inte. Hon har inte givit mig några ond-vibbar, lite vindflöjel i DagDL1 och hon la ju rösten rätt tillslut. Hon nappade inte på min krok, mer än att hon noterade och reagerade. Kanske god. Neutral mot god.
12.
quarter4ever - förlåt att jag använde dig som lockbete i DL1. Det funkade och du tog med en ulv i döden. RIP.
13.
LenaH Vet inte. LenaH är alltid en skicklig rackare. Jag har inte hittat något som tyder på ondhet (mer än henns röst på mig då'rå
) men jag har heller inte hittat något som tyder på godhet. Så hon får förbli neutral.
14.
fio - Spike eremiten som jag tror stoppade käket NattDL1.
15.
Sasse - vet inte. Ännu en som kan få mig längst upp på läktaren. Ungefär som med LenaH. Inget som tyder vare sig på det ena eller det andra.
16.
Novali01 - en nybörjare som kämpar på rätt så bra tycker jag allt. Kommer med vettiga tankar och den sedavanliga ulvspelsnojan. Jag tror att hon spelar ensam och jag tror att hon är god.
17.
thoora ännu en som jag inte riktigt har grepp om, men hon har heller inte fått mig att få igång ulvradarn. Jag skulle gärna se mer tankar från henne, men jag sätter henne som försiktigt god.
Så det lämnar mig att försöka rösta. Den som jag trots allt reagerar mest på är Sedna. Jag är ju ruskigt osäker på Koppen, men det finns faktiskt några omständigheter som talar för att hon är god. Om hon är ond så tror jag ond utanför lyan (som följt en ulv i DL1) och att hon kanske försöker rikta bort blickarna från sig själv- kanske genom en röst på en hon vet är ulv . Så idag:
cirkus röstar på Sedna