Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låter helt otroligt att de skulle lyckats veta det så tidigt."Nej rösta inte ut våran ledare!"
Eller så kan man tolka Lobelias fråga till LenaH som "är du ond utanför lyan?"
"Jag frågar igen, är du ond utanför lyan??"
"Jag tror jag är till hjälp för er ulvar"
Är det långsökt? Jag vill tro att jag är nåt på spåret. Hon känns som ond utanför lyan
Du gör mig förvirradTyvärr koppen, jag vet inte Sednas roll men jag vet min och jag är inte ond.
Däremot har jag inget emot att lynchas om det hjälper goda sidan. Dock tror jag att jag kan behövas senare.
Förhoppningsvis kanske någon kommer in med lite info sen. jag vet inte hur jag ska förklara bättre.
Ja men jag har ju skrivit mer om LenaH så inte bara detta jag vill lyfta fram.Låter helt otroligt att de skulle lyckats veta det så tidigt.
Resten av gängen en långsam natt...Uppdatering
Connor började bli trött på den här världen. På att inte veta om han kunde lita på den man, det monster, som skulle föreställa hans far. Han saknade Holtz, mannen som hade tagit hand om honom och uppfostrat honom. Allt hade varit så mycket enklare då! Det var Connor och Holtz som tog hand om varandra, och allt annat som levde var monster som Connor dödade för att skydda honom. Nu var Holtz död, och kanske var det Angel själv som hade dödat honom. Alla tankar och intryck var för mycket, de snurrade runt i huvudet. Han ville bara att det skulle sluta! Han ville att allt skulle ta slut!
Några timmar senare befann han sig inne på Wolfram & Hart med flera laddningar sprängmedel tejpade runt midjan. Han kunde åtminstone göra en god gärning i denna världen innan han lämnade den. För var det något han blivit säker på genom tiden med Angel, så var det att det var här inne den största ondskan fanns.
quarter4ever var Connor - Självmordsbombaren
Mirtai var Ulv
Samtidigt hade resten av gängen ännu en långsam natt...
Dag DL 21.30
Resten av gängen en långsam natt...
Betyder det att Angel blivit omvandlad?
Eller vad kan det betyda?
Nä jag är inte heller övertygadSitter äntligen vid dator, så jag kan skriva lite mer.
Jag finner till min förvåning att jag förstår hur koppen menar med LenaH. Däremot är jag inte lika övertygad som hon om att det verkligen är ett utbyte mellan ulv och ledarvargen. Hm...
Ska man tolka det som att Q offrade sig och tog med sig en ulv i samband med att Angel gått över till onda sidan? (Se mitt fetmarkerade) LL?LL: Gabby_Ossi, Mentor: glömmerallt
Connor - Självmordsbombaren
Angels son Connor - som han får tillsammans med sin vampyrskapare Darla - blir bortrövad av en gammal fiende till Angel och Darla som inte bryr sig om att Angel har förändrats sedan han fick sin själ tillbaks. Connor växer upp i en helvetesdimension och blir en väldigt skicklig krigare, men lär sig också att hata sin far. När Connor lyckas ta sig tillbaka och träffar Angel tvingas han att inse att han inte är det monster han alltid trott. Men så fort Angel går över till onda sidan står han redo att slutföra det han väntat på hela sitt liv - att döda honom, även om han måste offra sig själv.
Connor kan när som helst välja att dö och ta med sig en annan spelare som han väljer. Han är den enda förutom Faith som kan döda Angel.
.
Ska man tolka det som att Q offrade sig och tog med sig en ulv i samband med att Angel gått över till onda sidan? (Se mitt fetmarkerade) LL?
Resten av gängen en långsam natt...
Betyder det att Angel blivit omvandlad?
Eller vad kan det betyda?
Nä, jag tror snarare att quarter misstänkte att hon skulle bli käkad i natt och därför valde hon att offra sig.
@Gabby_Ossi Om ulvarna väljer att käka quarter och hon spränger sig själv, får de då ett nytt val eller blir det inget käk?
*Snurrfian, även hon väldigt låg profil med två gröna röstplumpar, haft två liknande kommentarer i sina röstinlägg, mot mig var det för att hon tyckte att jag försökte verka vara Gwen, mot fio för att hon "försöker få oss goda att rösta ut en god genom att påstå att någon annan sitter med info"i båda fallen alltså att någon förefaller vara något annat än vad den är. Hon för heller inte leken framåt , utan har väldigt få inlägg om leken i de få inlägg hon har
Det jag är tveksam till är om ledarvargen ens har varit inne hela tiden? Det krävs ju att man verkligen har tid till leken och kan vara på "standby" om en ulv skulle lägga en röst, så man snabbt kan hänga på. Så det måste vara en engagerad spelare som har tid att stå på standby.Jag har ingen lust att vara hämndgirig, men jag begriper verkligen inte varför Koppen röstar på mig. Hon PÅSTÅR att jag hänger kvar vid att q är ond utanför lyan vilket inte är sant. Jag har bara inte avskrivit den möjligheten. Och hon har inte på något vis svarat på varför det gör mig skum att jag inte avskriver den möjligheten.
Detta i kombination med första dagens röster - Sedna röstar fio, direkt efter så röstar Koppen på fio gör att jag är mer än misstänksam mot henne, jag tror att HON är ledarvargen. Så samma tankar som hur jag röstade FAST på de som röstade på fio i lynch ett lanserar jag härmed. Jag tror nämligen att jag ligger pyrt till för käk.
Jag håller med om detta, samtidigt vet jag av erfarenhet att nya är mer benägna att göra räddningsaktioner än vad vana spelare är. Beror lite på hurdan man är själv också såklart. De allra flesta som är med i denna lek är vad jag skulle kalla rätt nya, även om några har spelat ett antal lekar.Enligt min erfarenhet så är det sällan ulvar brukar försöka rädda någon (så länge de inte teoriat tidigare om någon som är nära att lynchas) för att det sticker ut. Jag har inte varit ulv så många gånger men när jag varit det så har jag aldrig räddat en kollega.
Nu var ju Mirtai bevisligen en ulv, men jag förstår inte hur du tänkte här och vill gärna reda ut på vilket sätt du menar att Mirtai ska, enligt din teori, ha hintat om att hon var ledarvarg?dessa inlägg har jag hakat upp mig på.
Fick bara för mig att "kan Mirtai försöka hinta om sin roll som ledarvarg?!"
Fråga mig inte varför men jag vill lyfta fram det och se om det har nån som helst substans i det.
Eller är jag helt ute och cyklar?
I min erfarenhet planerar inte ulvarna var rösterna hamnar förrän mer mot slutet av leken. Att redan dag 1 göra det känns märkligt tycker jag.Jag tänkt som så att är du ulv så kanske du skriver i lyan att du har ont om tid, de säger - "rösta på Q, vi har en plan".
Då skulle planen alltså vara att Lobelia skulle ändra sin röst och Q skulle helst inte hinna se det utan rösta på fio. Men nu blev det ju inte så...
Nu minns jag inte vad Sedna skrivit som du reagerat på, men nej, hennes röststatistik är inte helt lysande. Å andra sidan är inte din bättre. Jag antar att du också vill ge sken av att du letar onda, och då talar din röststatistik emot dig ju. Du måste alltså vara ond?Här talar Sednas röststatistik emot henne och det hon skriver här. Isåfall borde hon röstat på onda tänker jag.
What? Det är väl ännu mer osannolikt att två ulvar skulle rösta samtidigt om de satt bredvid varandra, om de inte planerat det som ett drag alltså.Men i DL2 röstade du och BSF samtidigt. Såvida ni inte satt brevid varann så tror jag att det är ganska osannolikt att två ulvar skulle rösta samma minut.
Nä, jag tror snarare att quarter misstänkte att hon skulle bli käkad i natt och därför valde hon att offra sig.
@Gabby_Ossi Om ulvarna väljer att käka quarter och hon spränger sig själv, får de då ett nytt val eller blir det inget käk?
Jag tror att Q4 trodde att Mirtai var spökulven och ville ha ut henne innan tredje DL (så hon inte ska kunna spökrösta)Nä, jag tror snarare att quarter misstänkte att hon skulle bli käkad i natt och därför valde hon att offra sig.