Ang. svininfluensavaccin, hur ställer ni er till denna artikel?

Sv: Ang. svininfluensavaccin, hur ställer ni er till denna artikel?

My verkar inte heller ha reagerat på vaccinet. Själv hade jag apont i armen i två dagar och öm i en vecka, men hon är inte ens öm på benet där sprutan gavs. Pigg och kry som vanligt är hon, skönt!

Men nu behöver man ju inte vara i riskgrupp längre för att få vaccineras?

From vecka 47 får alla under 40 år vaccineras, iaf här i vårat län :)

Här är det just nu barn som vaccineras. Vuxna får vänta ett tag till, om de inte tillhör riskgrupp.

Fast börjar det inte snart bli för sent? Min man har sannolikt svininfluensan just nu. Han har haft hög feber i fyra dagar och mår jättedåligt.

En av hans jobbarkompisar är gravid och vaccinerades för en vecka sedan, men nu har hon fått influensa i alla fall. Det tar ju två veckor efter vaccination innan skyddet är fullt utvecklat.

Dom spår väl en ny våg efter jul/nyår någon gång ?

Så försent är det inte i den bemärkelsen, däremot kan man ju hinna få den sabla flunsan :/

Precis, hade jag vaccinerat mig vid den graviditeten hade man givetvis skyllt epilepsin på vaccinet. Och alla som vaccinerat sig nu lär ju skylla eventuella sjukdomar på detsamma.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 607
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 368
Senast: alazzi
·
Relationer Jag skulle behöva lite råd. Jag är sedan ca 20 år tillbaka tillsammans med en man. Vi blev sambos för 7 år sedan och har två barn med...
2
Svar
24
· Visningar
6 068
  • Låst
Gravid - 1år Lite bakgrund för den som orkar: http://www.bukefalos.com/threads/oense-om-bodelning-tingsratten.1313257/ Är långt och komplicerat så...
104 105 106
Svar
2 102
· Visningar
337 246
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Pusseltråden
  • Burkmat
  • Kan det verkligen stämma?