Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte provat med stav. Men har för mig det gick bra med min magic bulllet. Men det hjälper ju kanske inte dig.Behöver egentligen en mandelkvarn för att mala ner hasselnötter.
Funderar på om det fungerar på mixerstav istället?
Någon som provat och kan ge eller ?
Ja, på loppisar brukar det finnas att få tag i ! Jag hittade ju t.o.m en snygg en helt gratis i Återbrukets gratisbod . Bara att skölja ur med varmt vatten och sedan är det ju inget som är äckligt med att använda en begagnad sådan, tycker jag.Min mamma har och ger så vi letade på blocket efter en gammal mandelkvarn som hon hade förr och hittade så nu har hon en igen. Jag har ju hennes gamla... Hittade en på Stadsmissionen och köpte den också ifall någon av oss behöver en någon gång så har jag en extra att dela ut , såg att de just då hade flera stycken till och med. Kolla loppisar? Rent krasst fungerar inget annat än mandelkvarn enligt mamma men hon är ju lite envis
Ja jag sköljde ur och när den torkat malde jag en del mandel och den funkar finfint.Ja, på loppisar brukar det finnas att få tag i ! Jag hittade ju t.o.m en snygg en helt gratis i Återbrukets gratisbod . Bara att skölja ur med varmt vatten och sedan är det ju inget som är äckligt med att använda en begagnad sådan, tycker jag.
Vad jag förstått säljer de inte de där riktigt gamla bra.Köp en ny, bl a Claes Ohlson säljer.
Bättre än mixer.Vad jag förstått säljer de inte de där riktigt gamla bra.
Ja det har du rätt i.Bättre än mixer.
Det är en billig kaffekvarn du vill ha! https://www.netonnet.se/art/hem-fri...taKzs5mbTWwRicATGxOUceDcRvvz6z6sbKG1kOsj9gxXsBehöver egentligen en mandelkvarn för att mala ner hasselnötter.
Funderar på om det fungerar på mixerstav istället?
Någon som provat och kan ge eller ?