Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har en som inte har fått sitt paket. Jag filmade när jag skickade så det finns bevis på att jag har skickat det så jag vet inte riktigt vad jag ska göra för det var inte spårbart. Jag känner att kanske erbjuda halva priset tillbaka, men det är typ 15kr. Samtidigt så vill jag inte betala tillbaka allting för jag har ju bevis på att jag har skickat.
Hur hade ni gjort?
Åh får jag fråga inom vilket yrke du jobbade när du jobbade med det? Jag utbildar mig till behandlingspedagog, och just "hoarder-beteende" är något jag gärna jobbat med. Har sett att det finns en del inom socialtjänsten i nån Stockholms ort som har ett team som jobbar med liknande problematik, men det verkar svårt att "hitta" i resten av landet vill du inte svara i tråden får du gärna skicka pmHar inte skrivit i tråden eftersom jag inte hör hemma här, men jag har arbetat med att vägleda folk i att rensa hemma. Mitt råd till dig är att vänta med kläderna tills du gravidat klart! Man måste liksom inte ta tag i det svåraste och mest oförutsägbara möjliga utmaningen först. Du har säkert andra områden som du kan rensa nu?
Tack, behövde nog höra detHar inte skrivit i tråden eftersom jag inte hör hemma här, men jag har arbetat med att vägleda folk i att rensa hemma. Mitt råd till dig är att vänta med kläderna tills du gravidat klart! Man måste liksom inte ta tag i det svåraste och mest oförutsägbara möjliga utmaningen först. Du har säkert andra områden som du kan rensa nu?
Välkommen till klubben! Anonyma Vintedomaner träffas mån,ons och fredagar om du behöver stödBlev peppad av @Lumos_Nox och @DarkInNight ’s inlägg och la ut ett gäng barnplagg på Vinted. Hann inte ens klart med uppläggningarna innan två var sålda!
Nu blev jag peppad att fota och lägga upp mer direkt!
Finns en risk! Jag tar med kaka.Välkommen till klubben! Anonyma Vintedomaner träffas mån,ons och fredagar om du behöver stöd
Jag har också lite sådant, som får vara kvar i gaderob och byråer sålänge. Lite kan ju vara bara att ha kvar.Jag har en "kanske hög" liggandes som jag inte kan bestämma mig helt och hållet om. Eller som den rationella delen av hjärnan kallar den "du behöver kanske inte sälja hela bohaget hög".
Nej tyvärrGav det resultat?
Läs fika tråden bara så du inte råkar begå brott mot riksdagen!Finns en risk! Jag tar med kaka.
Du måste shoppa merBörjar få ont ompackmaterial
Nej duDu måste shoppa mer
Skänk bort eller sälj billigt på Marketplace! Jag skulle gärna ta typ 20-30 stycken just nu till exempel.Vad gör man med gamla flyttlådor? Finns det någon användning för dem, någon som kan ha nytta av dem, eller är det bara återvinningen som gäller?