Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vissa -lite större- ombud har etikettmaskin så man kan skriva ut självAlltså, finns det inget sätt att själv skriva ut adresslapparna till Vinted?
Jag ser framför mig hur mitt postombud inte kommer jubla när jag kommer med min kasse med paket…
Alltså, finns det inget sätt att själv skriva ut adresslapparna till Vinted?
Jag ser framför mig hur mitt postombud inte kommer jubla när jag kommer med min kasse med paket…
Det har du rätt i!Om ombudet är i en butik borde de förresten jubla när vi kommer med paket.
Jag har mitt ombud hos en butik, vilket medförde att när jag postat min kasse med paket gick jag in och handlade mat för 700 kr, vilket jag skulle handlat i annan butik om jag inte haft paket att posta
Vad gör man med gamla flyttlådor? Finns det någon användning för dem, någon som kan ha nytta av dem, eller är det bara återvinningen som gäller?
Nej men nuså, en klänning såld genom dettaNej tyvärr
Men det var bara 4-5 stycken, sen tröttnade jag
När alla paket når sina nya ägare ramlar jag öve 2500 kr sträcket och funderar på samma. Har bestämt mig för att inte handla på Vinted just nu, eller direkt handla nån annanstans heller. Men hur länge ska man spara? En månad, året ut eller tills ett visst belopp?Brukar ni ta ut pengar från Vinted?
Vid vilka summor ? Börjar närma mig 2000 kr
Det skulle vara riktigt motiverande att ha 10,000 som mål att ta ut
Jag har funderat lite, och för mig skulle det vara motiverande om nästa års vinterfoder kunde betalas med VintedpengarNär alla paket når sina nya ägare ramlar jag öve 2500 kr sträcket och funderar på samma. Har bestämt mig för att inte handla på Vinted just nu, eller direkt handla nån annanstans heller. Men hur länge ska man spara? En månad, året ut eller tills ett visst belopp?
Det hade ju varit så skönt! Betala med pengar som "inte finns".Jag har funderat lite, och för mig skulle det vara motiverande om nästa års vinterfoder kunde betalas med Vintedpengar
Precis så !Det hade ju varit så skönt! Betala med pengar som "inte finns".
Ooooh! Det var verkligen en tanke som tilltalande min målinriktade ocd-hjärna!Brukar ni ta ut pengar från Vinted?
Vid vilka summor ? Börjar närma mig 2000 kr
Det skulle vara riktigt motiverande att ha 10,000 som mål att ta ut
Flyttlådor är ju guld värt. Jag köpte en idag eftersom jag skickade iväg en sadel jag sålt.Vad gör man med gamla flyttlådor? Finns det någon användning för dem, någon som kan ha nytta av dem, eller är det bara återvinningen som gäller?