Allmänna "Hjälp, jag har för mycket prylar!" - tråden del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså, finns det inget sätt att själv skriva ut adresslapparna till Vinted?
Jag ser framför mig hur mitt postombud inte kommer jubla när jag kommer med min kasse med paket… 😅🙈
Vissa -lite större- ombud har etikettmaskin så man kan skriva ut själv :)

Jag var nyss förbi Ica Maxi i en större stad än min håla , och där fanns det !
 
Alltså, finns det inget sätt att själv skriva ut adresslapparna till Vinted?
Jag ser framför mig hur mitt postombud inte kommer jubla när jag kommer med min kasse med paket… 😅🙈

Om ombudet är i en butik borde de förresten jubla när vi kommer med paket.

Jag har mitt ombud hos en butik, vilket medförde att när jag postat min kasse med paket gick jag in och handlade mat för 700 kr, vilket jag skulle handlat i annan butik om jag inte haft paket att posta
 
Om ombudet är i en butik borde de förresten jubla när vi kommer med paket.

Jag har mitt ombud hos en butik, vilket medförde att när jag postat min kasse med paket gick jag in och handlade mat för 700 kr, vilket jag skulle handlat i annan butik om jag inte haft paket att posta
Det har du rätt i! 😁
 
@Nixehen om du har många paket, ta en skärmdump på varje qr-kod, lättare att bläddra mellan bilder än öppna filer :) sen kan ombudet skriva ut alla, du går åt sidan och klistrar själv, och sen går du tillbaka och lämnar in dom. På så sätt "stoppar" du inte kön för att stå och klistra etiketterna :)
 
Några koppel, halsband och lite småplock sålt genom facebook och ett linne och ett diadem sålda genom Vinted. Linnet genom att jag gav ett billigare pris till en som favoritat.
Sks försöka fortsätta röjandet hemma då jag redan dragit fram ett nytt projekt som jag bara kom en liten bit på innan tröttheten sa stopp
 
Brukar ni ta ut pengar från Vinted?
Vid vilka summor ? Börjar närma mig 2000 kr :banana:
Det skulle vara riktigt motiverande att ha 10,000 som mål att ta ut :)
När alla paket når sina nya ägare ramlar jag öve 2500 kr sträcket och funderar på samma. Har bestämt mig för att inte handla på Vinted just nu, eller direkt handla nån annanstans heller. Men hur länge ska man spara? En månad, året ut eller tills ett visst belopp?
 
När alla paket når sina nya ägare ramlar jag öve 2500 kr sträcket och funderar på samma. Har bestämt mig för att inte handla på Vinted just nu, eller direkt handla nån annanstans heller. Men hur länge ska man spara? En månad, året ut eller tills ett visst belopp?
Jag har funderat lite, och för mig skulle det vara motiverande om nästa års vinterfoder kunde betalas med Vintedpengar :)
 
Rensat ur mitt skafferi i köket. Det ska tas bort helt idag och komma in en frys där istället.

Så nu måste jag annonsera ut lite grejer igen. Omorganiserade lite så mycket av skafferiet gick in i lådor i köket t.om så att 2 lådor blev tomma O_o:confused:

Ska hindar mig själv från att fylla upp dem så i lördags vart det en tripp till återvinningen och en del saker lämnades till second hand.

Fixat upp alla hyllor i sadelkammaren aka mitt nya förråd så nu ska jag organisera det i veckan :)
 
Gjorde ett ryck och gick igenom ungarnas möss-o-vantlåda ... sju stycken handsksinglar utan kompis och massor av urväxta mössor, halsdukar mm.. jag sorterade ur hälften av innehållet O_o
kanske inte så konstigt att de inte hittar vad de letar efter alla gånger 😄

Slängde en del direkt och lite finare mössor får åka ut på Vinted
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 776
Tjatter Efter att ha läst tråden "Hjälp, jag har för mycket prylar" som femtioelva köpare/spekulanter har de mest konstiga frågor och klagomål...
Svar
1
· Visningar
1 102
Senast: Happimess
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 668
Senast: Squie
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
14 552
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp