Jag hade nog provat mig på halva priset på nypris och går inte det hade jag sänkt efterhandTvå kjolar är av Carin Wester (org 1800). Hur mycket ska man lägga ut dem för mellan tummen och pekfingret? Perfekt för årstiden eftersom de är stickade.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade nog provat mig på halva priset på nypris och går inte det hade jag sänkt efterhandTvå kjolar är av Carin Wester (org 1800). Hur mycket ska man lägga ut dem för mellan tummen och pekfingret? Perfekt för årstiden eftersom de är stickade.
Sök på tradera och se vad slutpriset brukar sluta påTvå kjolar är av Carin Wester (org 1800). Hur mycket ska man lägga ut dem för mellan tummen och pekfingret? Perfekt för årstiden eftersom de är stickade.
Förlåt men.. måste varit riktigt snopet vid öppnandet!Jaha, första köpet (åt mamma) på Vinted där säljaren skickat fel varaköpt Emil och Ida dockor, fått ett par barnvantar.
ARTON SPÄNN?!? Det är ju helt jäkla sinnesssjukt!!Förresten, har ni sett att postnord ökar priset på frimärken IGEN. Från 15 kr till 18 kr efter årsskiftet.
Haha ja verkligen snopet mamma bara (hon fick med sig paketet hem eftersom det var hon som köpt) "har vi köpt barnvantar?"Förlåt men.. måste varit riktigt snopet vid öppnandet!
Hoppas det löser sig !
Japp, sinnessjukt är rätta ordet! "inflation och färre kunder" skyller dom på.ARTON SPÄNN?!? Det är ju helt jäkla sinnesssjukt!!
A buizznezz womanLa upp en äldre mycket välanvänd väska med Hello Kitty igår. Det blev så mycket visningar och favoriter på annonsen så jag gick och höjde priset lite på en chansning.
Den blev såld nyss för 100kr.
La upp flera bilder på skicket och var tydlig att den var välanvänd i annonsen så hoppas den blir godkänd av köparen.
Jag var även iväg med lite kläder och ljus till secondhand idag.
A buizznezz woman
Får alla som sparat varan ett meddelande om att priset har höjts?
Andra varor sänker jag priset på så lär ju pröva när det ser ljust ut.
Bra fråga.Får alla som sparat varan ett meddelande om att priset har höjts?
Tänker som dig. Riktigt låga bud kan jag acceptera på något som legat ute länge, inte på något jag precis lagt ut.Jag fick sålt lite hundgrejer igår. Hon prutade som fan så till slut orkade jag inte utan sålde bara för att bli av med både henne och grejerna. Hon hade jättelåg pension sa hon så jag kan ju förstå prutandet, men det var ändå störigt. Hon var iallafall inte otrevlig och tackade jättemycket och sedan skickade hon och berättade att hennes hund blivit superlycklig över leksakerna så jag får se det som den dagens goda gärning
Och jag själv prutade på en tröja på Vinted idag. På gränsen till skambud, men den hade legat ute jättelänge så jag tänkte att det var värt ett försök. Hon avvisade mitt bud (fullt förståeligt), men gav sedan ett motbud som var mycket högre än utgångspriset så nu kan jag inte köpa den för utgångspriset eftersom hon gav ett motbud och då vill jag ju inte ha den
Jag har själv inget emot att folk ger mig skambud så länge de accepterar ett nej, men tjatprut som tanten som köpte hundgrejerna hatar jag!