Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kanske är lättare att sälja kläderna som storlekspaket? Så kan du sälja i kassar istället för enstaka plaggHar rensat barnsaker hela våren, och nu under sommaren har jag sålt babyskyddet och isofixbasen och även på g att sälja den stora barnvagnen! Skönt att bli av med saker. Borde ta tag i att sälja mer barnkläder, men det är ju lite jobb med det…
Bra tips, jag har sett att flera verkar vilja köpa på så sätt.Det kanske är lättare att sälja kläderna som storlekspaket? Så kan du sälja i kassar istället för enstaka plagg
Funderar på det men har egentligen för mkt dyra kläder (typ märkeskläder) för att det ska bli bra pris på ett paket. Blir också lite girig, jag ger typ hellre bort det gratis än att få 250 för något som kostade flera tusen i nypris.. Hur resonerar ni andra med andrahandsvärde?Det kanske är lättare att sälja kläderna som storlekspaket? Så kan du sälja i kassar istället för enstaka plagg
Kläder har ofta ett oerhört lågt andrahandsvärde tyvärr.Funderar på det men har egentligen för mkt dyra kläder (typ märkeskläder) för att det ska bli bra pris på ett paket. Blir också lite girig, jag ger typ hellre bort det gratis än att få 250 för något som kostade flera tusen i nypris.. Hur resonerar ni andra med andrahandsvärde?
Är det bättre betalt än på Sellpy?Jag har blivit av med en hel del på Vinted! Rekommenderar helt klart att prova den för kläder
Allt måste vara bättre betalt än Sellpy?Är det bättre betalt än på Sellpy?
Du sätter priset själv på vinted. Billiga saker säljer dock bäst.Är det bättre betalt än på Sellpy?
Jag fick just 15kr för en 15år gammal filthatt så det tror jag nogÄr det bättre betalt än på Sellpy?
Aha, det visste inte jag. Då kanske Vinted är intressant ändå.Du sätter priset själv på vinted. Billiga saker säljer dock bäst.
Du får typ förslag på pris men bestämmer självAha, det visste inte jag. Då kanske Vinted är intressant ändå.
Jag drömmer också om det! Råkar dock älska växter och det är svårt att få en minimalistisk känsla med 30 växter bara i vardagsrummetSkickat iväg ett par pjäxor, gett bort en kasse urvuxna barnkläder och sålt två par ridbyxor.
Rensa rensa rensa ..
Drömmer om ett minimalistiskt hem !
..nåja... Jag har barn, hästar, många praktiska husprylar och en man ..
Men drömma om det gör jag