Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, smidigt men det är billigt som gäller. Sålde 3-4 klänningar direkt, ingen som varit intresserad av jeans och kavaj dock.Vinted, är det någon som sålt där? Hörde av en bekant att det är hetare just nu än Tradera och Sellpy. Har rensat ut en hel del kläder och några är fina och oanvända så tänkte jag kanske kunde få några kronor för dem.
Första gången jag hörde talas om det nuVinted, är det någon som sålt där? Hörde av en bekant att det är hetare just nu än Tradera och Sellpy. Har rensat ut en hel del kläder och några är fina och oanvända så tänkte jag kanske kunde få några kronor för dem.
Inte sålt något där än men också hört att det ska vara bra, de har haft reducerad frakt så det har varit förmånligt för köpare och gjort det lättsålt. Funderar på att köra ett riktigt race med barnkläder där, ligger påsar och lådor med utrensade kläder lite varstans här hemma…Vinted, är det någon som sålt där? Hörde av en bekant att det är hetare just nu än Tradera och Sellpy. Har rensat ut en hel del kläder och några är fina och oanvända så tänkte jag kanske kunde få några kronor för dem.
Vilken bra grej! Önskar jag kunde hitta ngt liknande, egentligen orkar jag inte hålla på att sälja det själv men samtidigt så kan det ju bli några kronor allt som allt så känns också onödigt att bara skänka bort det.Jag har samlat ihop några lådor till en sommarloppis som behåller 30% av förtjänsten. Det som inte sålts mot slutet av säsongen tillfaller loppisen om man inte hämtar. Skönt att bli av med lite grejer!