Sju kilo Brio trätågsgrejer sålt via Tradera, 800 kr in och ännu en låda grejer ut ur mitt hus
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I veckan fick jag äntligen tummen ur och lämnade in vår gamla men fungerande bläckskrivare till Ta Till Vara
Jag samlade också brioträtåg till mina ungar och efter tredje och sista som vuxit ur det så sålde jag det. Vägde kassarna och tillsammans blev det 10 kg trätågbana som ungarna byggt runt i hela lägenheten! Sålde för 300 kr, men undrar hur många tusenlappar som där var egentligenSju kilo Brio trätågsgrejer sålt via Tradera, 800 kr in och ännu en låda grejer ut ur mitt hus
Vissa leksaker står sig verkligen år ut och år in!Jag samlade också brioträtåg till mina ungar och efter tredje och sista som vuxit ur det så sålde jag det. Vägde kassarna och tillsammans blev det 10 kg trätågbana som ungarna byggt runt i hela lägenheten! Sålde för 300 kr, men undrar hur många tusenlappar som där var egentligen
Och Duplo..... hur mycket som helst blev det där. Det såldes också, 150 kr tror jag det blev för en drös kassar.
Samma med flexi trax bilbana eller vad det heter, orimligt många meter blev det till slut efter ungarna... skänkte det i höstas till Erikshjälpen. Säkert någon unge som blir överlycklig över en MEGA megabana Vet att med bilbanan låg ibland hundarna mitt i vägen för bygget, de ville ju vara nära sina människor, så barnen byggde bara över hundens kropp (böjbar bilbana) så kunde alla vara där och hunden vara liksom ett berg på vägen
Minnen
Nu kom jag att tänka på mammas lilla samling smörknivar som förökade sig mer och mer tills hon insåg att hon nog behövde rensa liteHar gjort en rensning (igen!) bland bläckpennorna, ett större antal åker till pennhimlen.
Både sådana som inte fungerar och billiga/klumpiga pennor.
Märkligt vad pennor kan föröka sig i smyg......
Jag tar inte hem några men jag är ju inte ensam i hushållet.....
Sålde förresten en ytterkruka igår. Jag fick den tillsammans med en blombukett. Nu har blommorna vissnat och krukan var inte alls i min smak.Har gjort en rensning (igen!) bland bläckpennorna, ett större antal åker till pennhimlen.
Jag har motsatta problem, jag tycker det är märkligt vad pennor kan försvinna...Har gjort en rensning (igen!) bland bläckpennorna, ett större antal åker till pennhimlen.
Som med mina tumstockar. Tror jag har över 10st men jag hittar alltid någon när jag behöver. Pennorna och skruvmejslarna brukar hålla sig någorlunda på sin platsJag har motsatta problem, jag tycker det är märkligt vad pennor kan försvinna...
Jag är ensam i hushållet, och tycker jag ofta tar hem några och även fyller på vid skrivbordet på jobbet, men jag tycker ändå att det försvinner mycket fler än de som faktiskt använts upp och måste slängas för att bläcket är slut
Det finns också min Toshiba air fryer och några små apparater. Den är gammal men inte trasig. Jag orkar inte slänga den. Kanske slänger jag den när jag får en ny någon gång.Faktum är att jag verkligen vill städa min garderob. Vissa kläder är redan oattraktiva och jag vill inte ha dem längre, eller så orkar jag inte slänga dem!