Om du nånsin får dåligt med väggutrymme...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om du nånsin får dåligt med väggutrymme...
Den finns på posterloungeOm du nånsin får dåligt med väggutrymme...
Jag vet inte om det varit uppe i tråden innan, men är det någon som har testat Sellpy? Har det funkat smidigt?
Jag tycker att det fungerar jättebra. Tror jag har skickat in tre påsar och har en till hemma nu. De har lång sorteringstid dock (tror att det var sju veckor senast). Jag säljer sånt som jag inte orkar lägga upp annons för själv.Jag vet inte om det varit uppe i tråden innan, men är det någon som har testat Sellpy? Har det funkat smidigt?
Jag har handlat därifrån och blev nöjd. Men vet många som fått helt fel varor, varor i skick som inte alls övernstämt med skick m.m så jag har faktiskt valt bort den sidan pga dåligt rykte.Jag vet inte om det varit uppe i tråden innan, men är det någon som har testat Sellpy? Har det funkat smidigt?
Jag köper därifrån lite då och då. Både till barnen och till mig.Jag vet inte om det varit uppe i tråden innan, men är det någon som har testat Sellpy? Har det funkat smidigt?
Vilken befrielse! Så skönt att vara helt klar!Haha, jag får sån lust att rensa när jag ser denna tråden... men jag har faktiskt inget mer att rensa ut .
Jag har sett till att ha såna "bra att ha"-böcker som pdf istället och rensar ut alla fysiska kursböcker som jag inte tyckt väldigt bra om.Jag har fått sålt tre ganska dyra kursböcker på bokbörsen senaste dagarna! En lade jag in på kvällen och fick sålt på morgonen. Effektivt! Nu har jag några säljbara böcker kvar som jag troligtvis aldrig kommer läsa men som tydligen är svåra att släppa taget om ändå... "Kan ju vara bra att ha om man vill slå upp någonting om kroppen någon gång..."
De jag tror är "bra att ha" böcker ber jag antingen min arbetsgivare köpa in när behov uppstår - har hänt 1 gång på 8 år. Om det vore mer privat tänker jag att jag kan kolla på bibliotek eller söka digitalt, det brukar lösa sig.Jag har fått sålt tre ganska dyra kursböcker på bokbörsen senaste dagarna! En lade jag in på kvällen och fick sålt på morgonen. Effektivt! Nu har jag några säljbara böcker kvar som jag troligtvis aldrig kommer läsa men som tydligen är svåra att släppa taget om ändå... "Kan ju vara bra att ha om man vill slå upp någonting om kroppen någon gång..."
De jag tror är "bra att ha" böcker ber jag antingen min arbetsgivare köpa in när behov uppstår - har hänt 1 gång på 8 år. Om det vore mer privat tänker jag att jag kan kolla på bibliotek eller söka digitalt, det brukar lösa sig.
Böcker som jag inte själv tycker är säljbara (ålder, skick, område...) har jag ändå lagt ut och förvånansvärt mycket är säljbart