2 sälj-annonser till upplagda plus lagt ut en köpes-annons om en värme-simväst. Haha, det är farligt att vara ledig .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tjatar vidare om mina sålda böcker - sålde just en äldre bok (1995) som egentligen inte är kurslitteratur men som rör ämnet, för ungefär lika mycket som jag köpte den för begagnat för 10 år senDe jag tror är "bra att ha" böcker ber jag antingen min arbetsgivare köpa in när behov uppstår - har hänt 1 gång på 8 år. Om det vore mer privat tänker jag att jag kan kolla på bibliotek eller söka digitalt, det brukar lösa sig.
Böcker som jag inte själv tycker är säljbara (ålder, skick, område...) har jag ändå lagt ut och förvånansvärt mycket är säljbart
Gör en uppskattning om hur mycket det rör sig om, ring sedan och hör med dem om de anser att det är för mycket.Hon sa att de tog emot böcker. Men jag funderar över om de verkligen vill ha alla typer av böcker?
I stugan vi köpte fanns det flera bokhyllor fulla med böcker. De flesta från 90 talet, några nyare, några mycket äldre.
Väldigt blandat innehåll, djurböcker, romaner, informationsböcker.
Är det ens värt att köra dit dem, eller är det bättre med en vända till tippen?
Perfekt med fordervärdJag var på marsvinsutställning igår och fick sålt lite marsvinsprylar. Fast det var sådant som jag behöver göra nya sedan så det bidrog inte till någon utrensning direkt, men fick ihop till bensinen och maten
Det är också beslutat att min gamla sjörövarkista ska flytta till lillasyster. Jag har så mycket plats i hyllor och lådor nu att jag inte behöver utrymmet i den och nu när jag har gjort om sovrummet så matchar den inte längre utan står mest malplacerad i vägen. Men den kommer fortfarande att vara min. Praktiskt när man kan lämna ut möblerna på foder
Jag pratade med dem på plats, det räckte med böcker nuGör en uppskattning om hur mycket det rör sig om, ring sedan och hör med dem om de anser att det är för mycket.
Japp Jag tror inte att det behövs något avtal. Kistan har inget större pengavärde och även om den har affektionsvärde så har jag andra möbler som har mer affektionsvärdePerfekt med fordervärd
Kanske ni ska skriva fordervärdsavtal också så ni efter många år inte glömmer bort vem som är ägaren ….?
(Jag är lite yrkesskadad...)