Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är min största utgiftspost den här månaden, de där vadderade kuverten som är förfrankerade. Tur jag räknat in det i till salu-priset Men hade såklart varit nice om någon annan stått för utläggetSkickar iväg någon bok varenda dag just nu. Låter barnets pappa betala portot så låtsas jag att jag för finfina affärer
Jag gick igenom avdelningen gardiner och dukar här hemma
Resultat; 2 fyllda Ikea-kassar (stora modellen) som ska skänkas iväg, några dukar till tygåtervinningen och ett mycket luftigare linneskåp...
Jag gick igenom avdelningen gardiner och dukar här hemma
Resultat; 2 fyllda Ikea-kassar (stora modellen) som ska skänkas iväg, några dukar till tygåtervinningen och ett mycket luftigare linneskåp...
Hahaha - skulle inte tro det, har så det räcker...Nu är det bara att fylla på med nytt!
Jaha... wish me luck. Pjäxorna såldes i tis, jag föreslog hämtning ons, då kunde hon inte. Hon föreslog idag, men fick förhinder. Nu ska hon hämta och betala imorgon... som sagt, wish me luck.
För pengarna jag fick för enhjulingen (fick lite över) har jag köpt en beg simmössa (ett av mina köpstopps-undantag), wish me luck att den dyker upp i postlådan snart också.