Förstår att det kan vara svårt att föreställa sig det, även jag har svårt att föreställa mig hur jag själv eventuellt kan komma att tänka annorlund 20 år fram
Men om jag ska ta ett konkret exempel så har jag märkt av egen erfarenhet att t.ex. bilar är ett område där tycke och tänkande brukar kunna ändra en del under 20 år.
För en 18 åring så är många gånger "pålitlig" och "praktisk" egenskaper som kommer långt ner på listan, medans det där med att bilen (enligt eget tycke) är häftigt oftast står ganska högt i kurs. I vissa fall såpass högt att man är villig att betala för häftigheten med att vara tvungen att kanske krångla och meka lite för att få det att gå.
Ord som "jag ska aldrig äga en gubbil" har nog säkert uttalats av en och annan i den åldern.
20 år framåt, dagisskjutsande, hockeyträningar, körning till återvinningen, jobbpendling, så står det inte sällan en tråkig, men pålitligt och praktiskt gubbil i garaget
Det är ofta inte det att man gör en radikal föränding i tycke och tanke, men erfarenheter, prioriteringar och behov slipar om ens tänkande lite.
Börjar iofs vara ganska ot detta nu.