Allmänna "Hjälp, jag har för mycket prylar!" - tråden del 4

Sjukt att returnera innan avisering.

Jag har också varit med om det ett par gånger, med paket som skickats till mig. Både att paketet skickats tillbaka nånstans mitt på vägen, och att det skickats tillbaka från ombudet. Paketen har alltid kommit fram till mitt ombud, men det blir ju en omväg. Såvitt jag förstår handlar det om att nån råkat trycka på fel knapp, typ.
 
Rensa rensa.. tre linnen fick åka till klädhimlen.

Har kontaktat en sadelförmedlare som vill ta emot en sadel, och även skrivit till PålleMimmi-second hand och frågat om de vill sälja två sadlar och annat hästrelaterat. Hoppas på det för isf tar jag med mig familjen på storstadsroadtrip 😄
 
Fick en äggkläckningsmaskin såld idag, den har stått i förrådet ett par år och jag har ju köpt en annan - helautomatisk - så denna skulle inte komma till användning ändå. Tog med andra ord mest bara plats, så 500kr in och en skrymmande pryl mindre! :D
 
Vill verkligen rensa idag, men energinivån är inte på topp och skulle behöva lite motivation.

Har ni tips på någon rensare på sociala medier? 😊
 
Vad tror ni, vågar man sälja med Sellpy? Har två märkesjackor (Barbour och Joules) jag skulle vilja få sålt. De var alldeles för små båda två :down:
 
Vad tror ni, vågar man sälja med Sellpy? Har två märkesjackor (Barbour och Joules) jag skulle vilja få sålt. De var alldeles för små båda två :down:
Jag har sålt med Sellpy. De var ganska kinkiga med skicket upplevde jag i vad de valde att sälja. Ofta hinner de sänka priset några gånger innan plaggen blir sålda.

Jag har sålt billigare plagg dock. Kommer skicka in igen, smidigt sätt att rensa, men inget man tjänar pengar på. Man får väl högre andel av priset på saker över en viss summa dock.

Obs att det tar några månader innan de packar upp och börjar sälja.
 
Det verkar som att skorna jag köpte på Vinted kommer att rensa ut sig själva för hon verkar inte ha någon lust att vare sig skicka eller svara på frågor. Hon har dock bara positiva omdömen så kanske skickar hon i sista sekunden idag. Jag får hoppas på det. Fast det är sådana skor som jag har försökt köpa flera gånger på olika ställen utan att lyckas för att allt har strulat så mycket så det kanske är meningen att jag inte ska ha sådana skor :down:
 
Det verkar som att skorna jag köpte på Vinted kommer att rensa ut sig själva för hon verkar inte ha någon lust att vare sig skicka eller svara på frågor. Hon har dock bara positiva omdömen så kanske skickar hon i sista sekunden idag. Jag får hoppas på det. Fast det är sådana skor som jag har försökt köpa flera gånger på olika ställen utan att lyckas för att allt har strulat så mycket så det kanske är meningen att jag inte ska ha sådana skor :down:

De är säkert i sämre skick än beskrivit.

... brukar jag intala mig själv när sånt händer.
 
Vill verkligen rensa idag, men energinivån är inte på topp och skulle behöva lite motivation.

Har ni tips på någon rensare på sociala medier? 😊
Jag mår blä i dag pga migrän och epanfall i natt/morse men sålde just ett spel (pandemic, tror jag det heter). Det kanske kan motivera lite :D En liten peng in i dag mitt i allt trots att annonsen legat ute länge utan att någon svarat tidigare. :)
 
Det verkar som att skorna jag köpte på Vinted kommer att rensa ut sig själva för hon verkar inte ha någon lust att vare sig skicka eller svara på frågor. Hon har dock bara positiva omdömen så kanske skickar hon i sista sekunden idag. Jag får hoppas på det. Fast det är sådana skor som jag har försökt köpa flera gånger på olika ställen utan att lyckas för att allt har strulat så mycket så det kanske är meningen att jag inte ska ha sådana skor :down:
Precis sådär var det med regnjackan jag beställde som var i mycket sämre skick än vad som stod. Skickades i sista minuten osv... :meh:

Hoppas du har bättre tur än vad jag hade.:D
 
Jag vill sälja saker. Men vet inte riktigt vad jag ska rensa ut nu?:confused:

Måste ta hem kassen med kläder och annat och gå igenom som kan ha blivit kvar hos exet lite väl länge. Typ sådär en 6år sen jag flyttade därifrån. :angel: Där finns en blandad kompott o då jag varit utan såpass länge är det nog inte mycket jag ska ha kvar heller tänker jag. :D
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag kände mig så jävla pepp på att få sätta tänderna i husrestaurering och trädgårdsomvandling inkl odling så att jag nästan dreglade...
Svar
1
· Visningar
1 405
Senast: skiesabove
·
  • Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 885
Senast: kma
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 241
Senast: Calmiche
·
Samhälle Känns som att det är dags att starta tråden jag väntat på sedan diskussionerna innan valdagen...:) Jag lånar ett par inlägg från...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
9 625
Senast: lbb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp