Allmänna "Hjälp, jag har för mycket prylar!" - tråden del 4

Jag har börjat med att köpa upp halva Vinted igen:o:angel:
Jag försöker undvika att göra det igen 😅 Har köpt rätt mycket nu när jag gått upp i vikt och så är jag kär i ytterligare ett par byxor och en klänning. Båda är egentligen lite för dyra om jag räknar med frakten, men så fina 😍😅
 
Jag försöker undvika att göra det igen 😅 Har köpt rätt mycket nu när jag gått upp i vikt och så är jag kär i ytterligare ett par byxor och en klänning. Båda är egentligen lite för dyra om jag räknar med frakten, men så fina 😍😅
Det är verkligen inte lätt ;) Jag behöver egentligen sommarkläder, tror jag? Svårt att få överblick över saker när det är ungefär en solig dag i veckan och man inte hinner gå igenom alla linnen utan typ två som man hinner tvätta. Att ställa sig och prova igenom alla gjorde bara att min "detta kanske inte fungerar längre men jag behöver ha det på mig längre tid för att bestämma mig"-hög blir väldigt hög:nailbiting::D

Har även en stor mängd hemmashorts som är bekväma att ha men som aldrig får gå utanför dörren och då har jag låga krav vanligvis haha
De kommer leva förevigt varesig jag vill eller inte!
 
Istället för att sälja, vilket går lite trögt, så har jag köpt.... ett tält jag lätt kan sätta ihop, för en uberbillig peng, en sele likaså och en flytväst till dogon. Selen passar bra och han verkar trivas bättre i den än i de andra jag har, så trots utsvävningen med 20 kr var det ju ett bra köp. och så klart behöver han en flytväst för 30 kr till sin båtresa med bästisen :D

Har en köpare på g på en låda med målarpennor, det har kommit så långt som att jag har givit mitt nummer för swish och väntar på pengar samt hennes adress så jag kan köpa frakt.... men det står alltså lite still. Annars hade det varit 40 kr in.
 
Här skramlade det till så jag har fått en bh, en kjol och två par benvärmare sålda. Men så råkade jag visst köpa ett par rosa demoniaskor 🙈 Fast om de passar så ska jag sälja det andra paret jag har som är för stora så jag hoppas att det kommer att gå ca +-0
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag kände mig så jävla pepp på att få sätta tänderna i husrestaurering och trädgårdsomvandling inkl odling så att jag nästan dreglade...
Svar
1
· Visningar
1 409
Senast: skiesabove
·
  • Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 888
Senast: kma
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 257
Senast: Calmiche
·
Samhälle Känns som att det är dags att starta tråden jag väntat på sedan diskussionerna innan valdagen...:) Jag lånar ett par inlägg från...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
9 635
Senast: lbb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp