Allmänna "Hjälp, jag har för mycket prylar!" - tråden del 4

De är säkert i sämre skick än beskrivit.

... brukar jag intala mig själv när sånt händer.

Precis sådär var det med regnjackan jag beställde som var i mycket sämre skick än vad som stod. Skickades i sista minuten osv... :meh:

Hoppas du har bättre tur än vad jag hade.:D
Nu är de skickade verkligen i sista minuten 😅 Så håll tummarna för att de både är i fint skick och passar! De ser lite slitna ut på bilderna, men med det priset så får man räkna med att de inte är perfekta. Fast när jag kollade annonsen nu så står de som ”bra” i skicket trots att jag var säker på att de stod som ”mycket bra” när jag köpte dem så jag kanske får hem dem halvt i trasor :nailbiting:
Jag vill sälja saker. Men vet inte riktigt vad jag ska rensa ut nu?:confused:

Måste ta hem kassen med kläder och annat och gå igenom som kan ha blivit kvar hos exet lite väl länge. Typ sådär en 6år sen jag flyttade därifrån. :angel: Där finns en blandad kompott o då jag varit utan såpass länge är det nog inte mycket jag ska ha kvar heller tänker jag. :D
Eller så hittar du massor du hade glömt bort som du vill ha kvar 😅🤣
 
Jag veeet, och jag hatar det :p jag tycker bättre om att bläddra och kika. Samt lättare att ge till ungarna och låta dem läsa själva.

Men nu har jag bara två kvar, en till favoritpizzerian och en till thai'en 😃
Jag förstår helt och hållet din känsla där. Jag beställer aldrig något numera så har inget. När vi gjorde ibland blev det online, jag kunde ändå inte se på papperna pga synen, men jag gillar ju sådana där ;) Men trodde att alla övergivit dem :D
 
Eller så hittar du massor du hade glömt bort som du vill ha kvar 😅🤣
Risken finns. Var dit o packade ner den för några månader sen. Var inte så mycket jag vill behålla då. Typ någon jacka. Eller ja det kändes så då iaf.
Får se hur det är när den väl kommer hem sen. :angel: :rofl:
 
Jag förstår helt och hållet din känsla där. Jag beställer aldrig något numera så har inget. När vi gjorde ibland blev det online, jag kunde ändå inte se på papperna pga synen, men jag gillar ju sådana där ;) Men trodde att alla övergivit dem :D
Nepp, de finns kvar på vissa ställen.

Till exempel här där vi inte kan beställa online utan det är ringa som gäller :cool:
 
En tapetrulle av tapet vi inte ens har, varför har vi ens sparat det?

6 bälten/skärp
Några ps3 spel
Urramlingsskydd till säng
Flera kuddfodral

Det blir inlämning till loppis det här.

Spelkonsol ps3 som inte startar upp, finns det ställen som tar emot för att laga?
 
En tapetrulle av tapet vi inte ens har, varför har vi ens sparat det?

6 bälten/skärp
Några ps3 spel
Urramlingsskydd till säng
Flera kuddfodral

Det blir inlämning till loppis det här.

Spelkonsol ps3 som inte startar upp, finns det ställen som tar emot för att laga?
Ps3 + spel borde gå att sälja i lämplig grupp på fb, bland spelnördar finns det många som kan laga själva tänker jag. :)
 
Tänkte åka ut till stallet och rensa bland mina täcken och grejer. Allt ska bort.
Inbillar mig att det är lättare att göra nu än när hästen är borta.

Jag sålde också av mycket (inte allt) innan min häst fick somna in. Inte allt, men sånt som inte behövde vara kvar. Det var väldigt jobbigt, men det underlättade det praktiska. Det var mycket skrymmande saker och jag bodde litet.
 
Jag sålde också av mycket (inte allt) innan min häst fick somna in. Inte allt, men sånt som inte behövde vara kvar. Det var väldigt jobbigt, men det underlättade det praktiska. Det var mycket skrymmande saker och jag bodde litet.
Mycket har jag redan sålt för ett par år sen. Har bara lite täcken och sånt kvar
 
Fixar inte att gå igenom spara eller inte spara med allt i kattvinden, men har åtminstone samlat ihop saker och ting för att gå igenom dem noggrannare en annan dag.

Det har ändå blivit en hel del till loppisen och fyra pappkassar med rent skräp.

Och hittat både filtret till luftrenaren och påsen med fjädrar vi letat efter.

Nu kommer man in.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag kände mig så jävla pepp på att få sätta tänderna i husrestaurering och trädgårdsomvandling inkl odling så att jag nästan dreglade...
Svar
1
· Visningar
1 405
Senast: skiesabove
·
  • Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 885
Senast: kma
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 241
Senast: Calmiche
·
Samhälle Känns som att det är dags att starta tråden jag väntat på sedan diskussionerna innan valdagen...:) Jag lånar ett par inlägg från...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
9 625
Senast: lbb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp