Allmänna "Hjälp, jag har för mycket prylar!" - tråden del 4

Hittade en kartong i kattvinden som hör till en dinosaurieleksak, inbillar mig att saker med kvarvarande kartong är mer attraktivt. Den åkte ut på vinted, så förhoppningsvis blir jag både av med kartong och leksak.

Har även sparat lego-kartonger, men legot är tyvärr i en enda röra :sleep: barnen leker inte längre med det så egentligen borde jag ... nej det får vänta.
 
Känns som jag spammar tråden :bag:

Nu har jag samlat ihop tomteluvor och diverse tomtekläder och glitter så att det Blir lättare att hitta när det plötsligt är första advent igen.
Vi behöver INTE köpa fler tomteluvor om man säger så :angel:
 
Nu har jag lämnat av shortsen på posten och hämtat skorna och skorna var till och med finare än på säljbilderna 😍 Tyvärr var de för stora, men det överlever jag. Så nu ska jag putsa av mina andra från samma märke och lägga ut dem till salu och hoppas att jag får samma för dem som för vad jag gav för de nya!

Jag måste ta tag i att röja och städa i min källarlokal någon dag snart för där ser ut som fan och jag behöver hämta mer hö till marsvinen och då vill jag ha det rent och tomt så det inte hamnar en massa skit bland höet plus att jag har tvättmaskinen där och det känns inte så fräscht att tvätta nu trots att det är rätt så rent runt maskinen iallafall
 
Jag är nere i lokalen och här är SÅ ÄCKLIGT!!! Så länge jag inte rör på något så är det inte jättekatastrof, men så fort jag flyttar på något så bara yr det av spindlar och silverfiskar 🤮 Jag vet inte hur jag ska göra med allt som ska slängas heller. De har blivit superpetiga på tippen, men det finns inte en chans att jag går igenom allting var grej för sig
 
Yay 😫 En hel jäkla Ikeakasse med pussel plus flera till som jag har lovat att sälja åt mamma och glömt bort 😫
IMG_5733.jpeg
 
Hittade en kartong i kattvinden som hör till en dinosaurieleksak, inbillar mig att saker med kvarvarande kartong är mer attraktivt. Den åkte ut på vinted, så förhoppningsvis blir jag både av med kartong och leksak.

Har även sparat lego-kartonger, men legot är tyvärr i en enda röra :sleep: barnen leker inte längre med det så egentligen borde jag ... nej det får vänta.
Du vet att man till och med kan sälja legokartonger utan lego i? O mman inte har legot kvar alltså. till och med det går att sälja till samlare. :)
 
Jag har ingen. Men jag tar verkstaden först och så får jag flytta lysröret så jag kan ta resten sedan. Jag tror att det blir mer kaos om jag ska ta överallt samtidigt

Jag har iallafall hittat golvet i en hörna i verkstaden! Så nu har jag något att utgå ifrån istället för att bara gräva på måfå 😅 Jag har en gigantisk säck med en salig röra av brännbart, men nu har jag börjat kunna sortera resten varje grej för sig. Allt det stora som trä och kartong samlar jag utanför så länge så jag slipper klättra över det medans jag städar
IMG_5744.jpeg
 

Liknande trådar

Fordon Fredagen 15 september köpte jag en bil av en bilfirma. Den var nybesiktigad, kamremmen bytt, rostfri, bra sommardäck och ok vinterdäck...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
27 315
Senast: ptr
·
Kropp & Själ På sedvanligt manér så har jag spenderat senaste veckorna med att läsa otroligt mycket om den här pusselbiten som fick allt att falla på...
Svar
10
· Visningar
2 201
Senast: Rosett
·
  • Artikel
Dagbok Jag kände mig så jävla pepp på att få sätta tänderna i husrestaurering och trädgårdsomvandling inkl odling så att jag nästan dreglade...
Svar
1
· Visningar
1 369
Senast: skiesabove
·
  • Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 872
Senast: kma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tatueringar i arbetslivet
Tillbaka
Upp