Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
DET förstod jag.
Jag fattade inte vad fetanten ville få fram och exakt vad hon menade med sista meningen. Den är för mig ofullständig.
Tack!
*gäsp*
Får man fortsätta lite OT och fråga om Ranch Horse Classic anses som samma sak som rasföreningarnas tävlingar? För det var rasföreningarnas tävlingar Sidekick menade (antar jag).
Men SQHA's nationals är en rasshow för quarterhästar och då ska inte andra raser vara med, för då bedöms de bästa av quarterhästarna i sverige.
Samma med SPHA's championat, det är en tävling där de bästa paintarna tas fram.
Detta är rena rasshower där andra hästar inte hör hemma.
Precis som med morgan riks, connemara riks och allt va det heter.
Sen finns ju wras sm och där kan ju vem som helst vara med, men det intresserar inte mig.
Jag har en quarter och jag vill tävla emot likvärdiga hästar(med det menar jag att jag inte vill sitta och rida pleasure mot t.ex travare m.m, det ger enligt mig en annan standard på tävlingarna) Fast jag har inget emot att gå in i en Allbreedsklass bara för tävlandets skull.
jag måste säga att jag är helt förvirrad trodde att WRAS SM var vårat enda SM och det var öppet för alla raser där alla i samma klass tävlade mot varanndra