Så underbart muppiga och glada de ser ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så underbart muppiga och glada de ser ut
Ja, visst är dario fina! Tycker det är kul att så många av hanarna färgar ut trots att de är många tillsammans. Det där med levande mat är lite meckigt i längden. Nu har jag iofs väldigt många så jag får ju vackert kläcka varje dag och upplever det som om att de behöver äta rätt mycket för att vara så små. Räklingar äter de mer än gärna tyvärr. Babaultiräklingarna som är kamouflerade och försiktiga klarar sig men har inte sett någon färgglad räkling i 112an på väldigt länge.Jättetråkigt med öringarna. Hålla fiskar är verkligen svårt. Omöjligt att veta om det är någon sjukdom, dåliga gener eller om man gör något fel. Efter du kollat alla vattenvärden så kom ihåg att kolla värmen. Det kan bli väldigt varmt om man har lock på. Eller om värmare gått sönder och det blir för kallt. Jag funderar på att köpa ett sånt där stort jbl test för 1300 just för att ha så bra koll som möjligt. Men det svider...
Dina dario är så otroligt vackra. Blir galet sugen när jag ser dina bilder. Men oroar mig för det här med levande mat. Jag orkar bara kläcka nån gång i veckan. Och så är jag rädd att de skulle käka alla eventuella räklingar
Vi har små platybebisarSåhär blev det till slutVisa bifogad fil 154970