Jag såg dem också, superfina verkligen! Men de blir så stora och för mig har de inte så roligt beteende, så eh, jag låter bli tror jag. Men så tjusiga!
Du kan komma och hälsa på mig på mitt jobb om du vill
Norra sidan Sthlm. Och skulle du vilja ha något speciellt kan jag såklart kolla om det går att beställa in (om det inte är något vi redan har vill säga).
Hornbach har mycket(!) på hemsidan, men betydligt mindre i butik. Gäller också att verkligen kunna sin sak själv då åtminstone vissa i personalen mest verkar vara ute efter att sälja på en sjuttoelva onödiga prylar... De har säkert bra personal också, men jag och en vän blev så sura av vårt senaste besök där att vi hellre åkte till akvarielagret för att köpa samma fisk. Skulle enligt prislistan varit dyrare på akvarielagret, men det kändes värt det (sedan fick vi rejäl rabatt utan anledning, så det blev ändå billigare än på Hornbach, men eh, ja). Zoo.se har i så fall större sortiment och samma leverantör som Hornbach (Imazo), så ska man välja en av de två så föredrar jag den sistnämnda. De bästa växter jag köpt kom från zoo.se i Bromma.