ja har även makropoder eller paradisfiskarDet ante mig att guld var en gul blå, sas. Vackra är de allesammans i alla fall. Guramis är underskattade firrar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ja har även makropoder eller paradisfiskarDet ante mig att guld var en gul blå, sas. Vackra är de allesammans i alla fall. Guramis är underskattade firrar.
Akvarium förökar sig som kaniner.Jag troooor att jag snart har köpt ett till akvarium. Vette sjutton var jag ska ställa det.
Akvarium förökar sig som kaniner.
Började med en guldfiskskål juli-17. Nu har jag 7 akvarium + baljan för landisarna
Har alla kar + baljan i mitt sovrum, 15 kvmDe gör ju det. I min gamla lägenhet hade jag fem kar, det största på 375l. Inga problem med torr luft!
Tycker det är synd att inte fler har makropoder eller då paradisfiskar.
Första akvariefisken
Har 3 stVisa bifogad fil 25223
har haft inga problem med dem i mitt 200 kar, varken mot varandra eller andra innevånareJag upplevde makropoden som en riktigt "hård" fisk. Den var inte särskilt snäll mot resten av karet. Men fina är de! Om jag hade en damm skulle jag ha en drös paradisfiskar!
har haft inga problem med dem i mitt 200 kar, varken mot varandra eller andra innevånare
var lite bråk när de bodde i mitt 100 kar, därför uppdaterades det till 200
Har 3 st nu och en mängd andra fiskar ihop med dem
Mina går i 22-23Det var så länge sedan, jag kommer inte ihåg hur stort akvariet var. Rätt troligt att det var för litet helt enkelt. Det är ju rätt praktiskt annars att de funkar i kallvatten.
Så roligt! Hoppas det går bra för dem!Pytte små yngel
ja blir mkt mata och vb nuSå roligt! Hoppas det går bra för dem!
och de kommer från Malta.Så roligt! Hoppas det går bra för dem!