Så ser de första utoch de kommer från Malta.
Har 2 sorters killi till att vänta på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så ser de första utoch de kommer från Malta.
Har 2 sorters killi till att vänta på
brukar kunna säljas om din förening har auktioner?Funderar på att sälja mina lekande ancistrus, börjar bli lite trött på alla miljoner ungar de har. Tror ni det finns något intresse för det?
Funderar på att sälja mina lekande ancistrus, börjar bli lite trött på alla miljoner ungar de har. Tror ni det finns något intresse för det?
Sonen har börjat tycka om fiskar. Så gissa vem som nu har långskridna planer på att starta upp mitt gamla 75liters igen?
Tänker mig guppy, ancistrus, kardinaltetra, ev fjärilsciklid... Och funderar på om det vore dödsdömt med räkor i.
Sonen har börjat tycka om fiskar. Så gissa vem som nu har långskridna planer på att starta upp mitt gamla 75liters igen?
Tänker mig guppy, ancistrus, kardinaltetra, ev fjärilsciklid... Och funderar på om det vore dödsdömt med räkor i.
Trist nog fick jag avliva min cobolt neon dvärggurami ikväll, hanen, honan dog ganska snabbt efter köp. Verkar som det var något med simblåsan. Tråkigt, han var en riktig snygging Mitt andra guramipar och resten av invånarna mår toppen som tur är. Får fundera lite på vilka som får flytta in härnäst.