Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hehe, du tröttnade på kribisarnas temperament eller? Vilka bra bilder du tagit, spec den första! Verkar den lämna räkorna ifred?Jag har omplacerat mina kribisar och tog bussen in till stan för att köpa ett par honungsguramisar och ersätta de dräpta corysarna.
Fick visst med en bonus som går i räkkaret.
Hehe, du tröttnade på kribisarnas temperament eller? Vilka bra bilder du tagit, spec den första! Verkar den lämna räkorna ifred?
Åhh, jag ääälskar kuhlis! Dina ser stora och feta ut också, precis som de ska vara.Hämtade en gäng svarta kuhli här o danVisa bifogad fil 25081
Hämtade 10 st i onsdags. Har även randiga ålarÅhh, jag ääälskar kuhlis! Dina ser stora och feta ut också, precis som de ska vara.
Om man får Albinoancistrus som avkomma från det vuxna och verkligen inte vill ha det är det bara att byta ut hela gänget då? Misstänker att det är så.
/Shaggy med två Albinoancistrusungar som verkar överleva
Ja det är sant. Det är ju från handeln de kommer. Man får kanske köpa privat där det varit lite lagom inavel utan "missöden" om man vill slippa färgen, eller så får jag vänja mig vid dem. De verkar livskraftiga. Jag trodde de skulle stryka med men icke.Har aldrig haft ancistrusar, men jag kan tänka mig det? Å andra sidan är det väl ganska troligt att de flesta ancistrusarna i vardagshandeln idag har ungefär samma anlag. Vill man vara helt på det fria kanske man måste köpa VF eller F1_or typ.
Märk väl att jag inte vet, jag bara spekulerar. Tänker att det nog inte är så noga med typaveln hos odlingsjättarna, de producerar nog mest fisk på löpande band.
Jag har guld gurami och rubin guramisarJag har rensat ordentligt i karet igen och började med PMDD igår. Tänkte det vore trevlig tmed en före-bild och se vad som händer på en vecka eller två. Om det funkar så jäkla bra som jag minns eller inte.
Och så honungarna. Jäklar så svårt ljus det här är att fota i!
Hane:
Hona.
Jag ska försöka ta lite bilder på nya favoritplantan sen! Den växer som ogräs men på bilden syns de knappt!
Jag har guld gurami och rubin guramisar
Guld är väl egen art? Rubin är en färgvariant av dvärgguramiÄr de också varianter av honung?
Guld är väl egen art? Rubin är en färgvariant av dvärggurami
okJag har ingen aning, det är ju därför jag frågar!
Mina är ju en odlingsvariant av honungar, jag tänkte eftersom du nämnde dina att de kanske var andra odlingsvarianter.
Kollat. Guld är en odlingsvariant av Blå guramiJag har ingen aning, det är ju därför jag frågar!
Mina är ju en odlingsvariant av honungar, jag tänkte eftersom du nämnde dina att de kanske var andra odlingsvarianter.
Kollat. Guld är en odlingsvariant av Blå gurami
Rubin av Dvärggurami