Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ooooh, en galaxy, visst?Hämtat en mal ikväll. En L029, så hen får heta Vampyria
Ooooh, en galaxy, visst?
Jag snöade aldrig riktigt in på plecos, men hade golden nuggets ett tag. Vackra firrar!
Ja. Svart med vita prickarOoooh, en galaxy, visst?
Jag snöade aldrig riktigt in på plecos, men hade golden nuggets ett tag. Vackra firrar!
Jag vill gärna starta upp akvarium igen efter att ha haft ett på tiden jag bodde hemma.
Har dock två katter jag misstänker skulle älska det. Är livrädd för att de kraschar sönder det alternativt får upp lock och börjar fiska efter mat. Tips på robusta akvarium? Det jag hade sist var nog ett 50l men tänker runt 75-100l. Plats finns för att sätta upp en byrå på 150 bred med djup på 45cm. Höjden går att anpassa med men då det kommer stå bredvid tvmöbel eller skrivbord där katterna gärna ligger så måste det var extremt robust och tåla katter som ev hoppar på det. Eller så köper man inbyggd möbel och sätter fronten längst fram och fäster rejält i väggen
För ett tag sen flyttade 5 guppy in och idag 2 citronancistrus. Min nördighet börjar återkomma...
Nån som har koll på ancistrusgenetik?
Du kan få ett gäng av mig . Mina förökar sig genom delning .And so it begins...
Ingen koll alls på ancistrusar dessvärre. Tror jag är den enda akvariemänniskan i hela världen som aldrig haft en.