Du kan få ett gäng av mig . Mina förökar sig genom delning .
Ungefär som mina paletter! Tack men jag tror jag avstår.
De är förjäkla söta dock. Jag tittade faktiskt på ett par 'super red' häromveckan, men.... neh. Jag håller mig till mina corysar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du kan få ett gäng av mig . Mina förökar sig genom delning .
Man kan ha bägge sorterUngefär som mina paletter! Tack men jag tror jag avstår.
De är förjäkla söta dock. Jag tittade faktiskt på ett par 'super red' häromveckan, men.... neh. Jag håller mig till mina corysar.
And so it begins...
Ingen koll alls på ancistrusar dessvärre. Tror jag är den enda akvariemänniskan i hela världen som aldrig haft en.
Jag har nog aldrig haft ett par. Hoppas på dessa just eftersom de sägs vara lätta att få yngel efter. Inte könsmogna än. Ska köpa en ordentlig grotta också. Sen låter det ju som en sån sak som är kul första gången (ungefär som att jag väntar på guppyyngel nu...).Du kan få ett gäng av mig . Mina förökar sig genom delning .
Jag har nog aldrig haft ett par. Hoppas på dessa just eftersom de sägs vara lätta att få yngel efter. Inte könsmogna än. Ska köpa en ordentlig grotta också. Sen låter det ju som en sån sak som är kul första gången (ungefär som att jag väntar på guppyyngel nu...).
Samma sak med paljetter! Har jag aldrig haft.
Jag har en rot mina grävt en lya under. Grotta verkar helt onödigt i deras ögon.Jag har nog aldrig haft ett par. Hoppas på dessa just eftersom de sägs vara lätta att få yngel efter. Inte könsmogna än. Ska köpa en ordentlig grotta också. Sen låter det ju som en sån sak som är kul första gången (ungefär som att jag väntar på guppyyngel nu...).
Samma sak med paljetter! Har jag aldrig haft.
Visa bifogad fil 26769Tänk att corysarna - som är de minst skygga jag har i karet - alltid har något sjätte sinne för när jag tar ett kort De är alltid framme hela tiden annars - men fastnar nästan aldrig på kort
Dålig mobilkamera så ej rättvisande bild men
Vilket superhärligt kar!
Ser fint ut! Jag längtar efter kardinaltetrorVisa bifogad fil 26769Tänk att corysarna - som är de minst skygga jag har i karet - alltid har något sjätte sinne för när jag tar ett kort De är alltid framme hela tiden annars - men fastnar nästan aldrig på kort
Dålig mobilkamera så ej rättvisande bild men
Fick höra att det blir fläckiga vid korsning bruna och citron (kanske andra också). Det var då jag började fundera på genetiken men blev två citron för mig.Har albino och bruna ancistrus, förökar sig som kaniner, behövs ingen grotta, räcker med rötter med tighta skåror för mina, köpte en grotta och de var aldrig inne i den.
Säljer/ger bort ständigt.
Har gett bort ett väldigt fertilt par nu för någon vecka sen, hoppas på lite lätt minskning i produktionen. Men kul samtidigt för verkar fått någon mer fläckig på sistone, får hoppas den överlever till vuxen ålder och att jag inte råkat ge bort den.
Funderar på att göra mig av med min platyfarm och kanske satsa på pygméguramis, men är tveksam till om min vattenkvalité är stabil nog.
Använder någon av er dropptest m.m för att kolla av nitrit och ammoniak?
Ser fint ut! Jag längtar efter kardinaltetror
Vad är lataste varianten av CO2?
Verkar knepigt med co2, men har inte läst in mig så mycket på det. Kör näring och borde nog byta ljus till att börja med.Kardinaler är fina. Jag har Paracheirodon simulans (falsk neontetra/blå neontetra i handeln oftast). Tyckerde stimmar mycket bättre än kardinalerna
Jag menade att jag kör en lat variant av kombinationen.... Inte just en särskilt lat variant av co2. Fast jag har trycksatt, och det ÄR nog den lataste versionen när allt är intrimmat. Bara komma ihåg att byta kolsyrepatronen ibland