Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
(Och ett litet tillägg ang. pansarmalen, är inte de stimfiskar? Kanske därför den varit så "dum" den kanske känner sig otrygg utan sitt stim?)
Jag vill också köpa stort kar snart!! Men det får växa lite i plånboken först
Kan det vara silvermollys du menar? (Om det är de två vita)? Sådana har jag också två st av ^^
Jag inser att alla verkar ha så himla fräscht o "jätteljust" o skarpa färger på växter . Mitt lysrör fungerar ju som det ska men får ju inte alls samma effekt som alla andra verkar ha. Kan det behöva bytas till någon annan sort och vilken isf?
svarar er andra som också svarat på mitt inlägg.
Tack så jätte mycket!!!
Svaren på ett flertal frågor visste jag, men ville dubbelkolla.. så liiiite rätt har jag nog gjort.
Men det där om att tvätta filtret i akvarievatten var helt nytt för mig.
Det ska väl inte göras i samband med vattenbytet iheller?
Ska sticka til djuraffären och skaffa tester i slutet på månaden. Hur ofta testar ni?
Är dom??
Stackars, STACKARS grisen!! Hur j*vla dum får man va?? Får nog sätta mig ner och lusläsa en del om det hela.. Kanske han blir gladare om jag skaffar några kompisar till honom..
Men.... OM han nu fortfarande är dum, vad gör jag då?
Dom är ju så aktiva så jag vill inte sätta dom i 54 eller liters karen..
Oh vill inte ha några grisar söndriga och mördade...
vi har oxå kranvatten i Inte bara, tömmer ca 2/3 och nytt vatten för att inte ta bort viktiga mikroorganismer osv som är viktiga för innevånarna i akvariet
Japp, de är ju det. Så minst sex vill de vara. Jag tycker det låter konstigt att han är dum mot artfränder, han borde ju inte vara det. Men han har ställen att gömma sig på och så? Någon rot eller så, och lite växter? Jag hade testat med ett gäng kompisar, funkar inte det får han väl bo själv i ett annat ändå kanske? Men värt att testa iaf.
jaha, jag trodde det var dom i gamla karet ^^
ja, ska ta mig en koll men räcker det med standardrör eller har ni någon speciell typ av lysrör för att få det riktigt ljusa?
Tusen frågor känner jag
Nu har vi ju 4 lysrör i vårt, men vi har två tropiska och två Daylight, och så sitter de vartannat liksom, i det förra hade vi likadant, men då endast två rör
Nej, det är knappt så att jag vågar fiska upp ancistrus i håv igen ska jag säga dig. Men hur ska man annars flytta dem om det skulle behövas i framtiden?
p