• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Zeena
  • Startdatum Startdatum
Z

Zeena

Så många som är insatta i hingstarna kan jag se på de senaste trådarna kring bruksprovet. Jag blir lite nyfiken vad ni tycker om Aerline H. Jag har en avkomma men vet egentligen inte så mkt om honom, aldrig sett honom live och hängde inte alls med i vilket snack som gick de år han blev godkänd. Han är ju ingen av de poppis hingstarna vad jag kan förstå, kanske inget "extra". Men jag skulle ändå gärna läsa era synpunkter om denna hingst. Kanske har ni sett honom live?

Sv: Aerline H

Jag tror det var en tråd om honom för inte så länge sedan, prova och sök på honom. Jag har bara sett honom i hagen på Ljungstorp där han stod på betäckningsstation. Gillar modellen och rörligheten, och enligt Åsa och Arne ska han ha ett väldigt trevligt temprament.

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 818
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
5 6 7
Svar
128
· Visningar
7 338
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 265
Senast: lizzie
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 942

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka