Sv: 12-orna
Jag ska givetvis lämna tråden om det stör folk att jag postar bilder!
Jag tackar för mig.
Jag ska givetvis lämna tråden om det stör folk att jag postar bilder!
Jag tackar för mig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast andra föl får ju också uppmärksamhet? Ska IronWill sluta lägga ut bilder på sin lilla bara för att ni andra inte lägger ut lika många? Tycker jag låter rätt löjligt faktiskt. IronWills bilder är ofta tagna i roliga situationer, självklart kan sådana bilder rendera fler svar än bilder på ett föl som bara står där?
Svarar då dig och de andra:
Jag har inget emot att någon är glad för sitt föl och sin häst, det som däremot är trist i en sådan här tråd, och för övrigt var det lite likadant i "dräktiga sto"-tråden är att de som inte tillhör "innegänget" tystnar.
Det är liksom ingen mening med att berätta, posta bilder och dela med sig av sin egen glädje, när det enda man möts av är isande tystnad. Inläggen ligger och skvalpar nånstans mitt emellan de andras glada pladder med varandra.
Jag skiter uppriktigt sagt i vilket, men det är inte bara jag som råkar ut för att bara ignoreras när man postar nåt om sitt eget sto eller föl.
Bara en nyfiken fråga: Varför kommenterar inte ni varandras bilder då?
Eftersom du säger att det inte bara är du som råkar ut för det så antar jag att du ser vilka andra som råkar ut för samma sak, då är det väl bara att ni kommenterar varandras bilder och kommer med de tips och kritik ni har?
Känns lite taskigt att IronWill inte ska få lägga ut sina fölbilder i en föltråd bara för att hon är mer aktiv med kameran och har ett sto som många tycker om.
Ut med kameran och ta fler bilder på era egna att stoppa in i tråden, då blir det ju win-win för alla?