Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: 12-orna

Kl*
Idag är bebis redan 1 vecka och 2 dagar gammal :) Har inte kommit på något bra namn än hon är e. simberg spinner och u. Högbergets anna. Funderar på Sunshine, star eller Sascha. Nån som har något bra förslag?
Idag fick jag en lädergrimma från lippo av min kära pojkvän då jag fyller år men det blev lite av en brottningsmatch att få på den, hon flög runt i boxen som en liten vilde. Men nu är den på haha :) Här kommer lite bilder från när Anna och bebis fick gå i sommarhagen själva ett par timmar.
Förresten idag hade hon en tjock vit slemmig snorkråka som hängde ur näsan, bör jag va orolig för förkylning?
33159612.jpg

33159614.jpg

33159615.jpg

33159618.jpg

33159622.jpg

börjar nästan undra om hon har lite quarter i sig? kolla rumpan :P
33159619.jpg

Jag tror att Grädde skulle ha roligt med vad som helst. :p Hon är sannerligen expert på att roa sig själv!

Kellie + Piek, En sådan boll har jag beställt nu. :D :D :D

MissFideli, Vi får se om hon blir bra igen. Man vet ju aldrig, speciellt eftersom att jag har valt att ha dom i en relativt stor hage
nu, där hon kan springa om hon vill det. :crazy: Jag hoppas att hon håller sig lugn och inte springer.

Jag red en häst som haft 2 senskador på senare år. Den första hanterad efter konstens alla regler med boxvila och grejer. Den andra fick hon gå i hagen och bara vara i 1 år. Hon blev helt frisk. Så nog finns det hopp!!

Menar du om din lilla fuxflicka kommer bli skimmel? Är det den vuxna fuxen man ser på bilden som är mamma så kan hon inte bli skimmel. Nån av föräldrarna måste vara skimmel för att avkomman ska kunna bli det.

superfina! Verkligen ball färg på den lilla:love:

Kl.
Hittade den här tröttfisen sovandes i hagens ena hörn idag:D hon vaknade till och var så här söt :love: så kunde inte låta bli att ta en bild...
295252_10150934616791344_592245915_n.jpg

Gud så fin hon är!
Jag frågar en gång till, vad är det mer bakom än Simberg Spinner? :)

Och ang. Skimmel eller inte så kan hon inte bli skimmel om det är fuxen på dina bilder som är mamman, fux + fux ger alltid fux.

Hennes stam u. Högbergets anna ue. Magic dancer
e. simberg spinner farfar. MÖLLEGAARDS
MR swing king

Okej tänkte på att hon är så himla ljus under men det kanske är normalt eller så blir hon lite ljusare fux bara :)

Charlottee: Så söt och nyvaken hon är! Men visst ser det ut som hon har vita kotor fram på detta kortet. Superläckert tecknad!

Silhouette är nu 7 och en halv vecka och har fällt av en del päls i ansiktet, spännande att se vad som kommer fram under:laugh:...
DSC_0503.jpg

Helkroppsbild på en växande flicka. Lite bakhög är hon allt och står med framknät i en lustig vinkel. Åh vad det är svårt att ta bra kort:crazy:
DSC_0496.jpg

Vita hakan:love:
DSC_0492.jpg

Senast ändrad:

Jag kan ju ställa upp och ta bortbytingen, hon är ju sååååå ful att du måste skämmas av att se henne där i hagen ;) :love:

Jahaaa, då kanske jag tar mig ut på safari och letar fölunge att titta på :D
Vi får inga sockbebisar iår :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Någon som kommer ihåg varför han togs ur avel? Har haft ett gott öga till honom ända sedan jag var domarsekreterare då han visades på...
Svar
11
· Visningar
1 379
Senast: Freazer
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 041
Senast: Piaff
·
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
21
· Visningar
1 563
Senast: Raderad medlem 149793
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 481
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp
  • Rintränings- och utställningstråd