Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: 12-orna

Min var ganska blyg i början, nu har hon vant sig vid mig och kommer ofta galopperandes i hagen.
Främlingar gillar hon dock inte. :devil: Hon bits det lilla odjuret.

Bellabus, Ja precis, den är ungefär två månader äldre än henne. Det blir spännande att se hur hon kommer att se ut!

MissFideli, Stella är ju rätt sotad, så hon kanske har ärvt det av sin mor. :)

Den ser ut som en helt vanlig fux! :)

Igårkväll roade sig monstret med att puckla på sin mamma.

somemoreclimbing_by_eldfuxen-d56cl6d.jpg

balance_by_eldfuxen-d56clgu.jpg

pushclimb_by_eldfuxen-d56cls7.jpg

butt_by_eldfuxen-d56cktp.jpg

(Ja det är mjölk som droppar ur mungipan på henne. :p)
milk_by_eldfuxen-d56cl15.jpg

canterpiruette_by_eldfuxen-d56clhy.jpg

:D bra då är jag inte helt ute och cyklar vad gäller färger, tyckte den även såg lite gul ut men tippade på fux:o

här kommer en bild på en solklar fux som börjar få en annan nyans på fuxfärgen!
382455_10150928082436344_992946683_n.jpg

btw, häftiga bilder på gräddnos!:love: Nu har jag nästan glömt bort hur liten hon är och vant mig med Hollie size igen:rofl:

Vilken härlig mörkt röd färg hon ser ut att få! Och vilka paraboler hon har. :D

(ang. storleken på Grädde, jag får väl posta en bild på när jag halft om halft bär henne. :angel:)

Man kan ju inte få nog av alla dessa underbara fölisar :love:

IW jag drömde inatt att du hade döpt gräddnosen till ett astråkigt intetsägande namn (ta två fina engelska ord och sätt ihop dem liksom) och jag blev så himla besviken på dig :p

Vilken härlig mörkt röd färg hon ser ut att få! Och vilka paraboler hon har. :D

(ang. storleken på Grädde, jag får väl posta en bild på när jag halft om halft bär henne. :angel:)

:D öronen har varit otroligt lååånga redan som nyfödd! Kan bara hoppas hon växer i dom :p

Det är en härlig färg som kommer nu men jag tror tyvärr att hon blir "vanlig" fux efter ett par fällningar.

Lobbar för mitt namnförslag sedan tidigare, Chantilly Cream :p Då är det ju helt okej att kalla henne för Gräddnos!

Sorry. :D

phie, Det står helt klart med på listan! :love:

Beckham, Vi får väl se om Victovie tycker att det är en bra idé när Grädde är 3 år. ;)

Snygg teckning hollie har i ansiktet! Perfekt skjuten stjärn :love:
Öronen är ju bara för söta! Och det är ju därför hon växer så mycket - hon försöker hinna ikapp sina öron :D ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Någon som kommer ihåg varför han togs ur avel? Har haft ett gott öga till honom ända sedan jag var domarsekreterare då han visades på...
Svar
11
· Visningar
1 379
Senast: Freazer
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 041
Senast: Piaff
·
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
21
· Visningar
1 563
Senast: Raderad medlem 149793
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 481
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18