Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: 12-orna

Charlottee: Så söt och nyvaken hon är! Men visst ser det ut som hon har vita kotor fram på detta kortet. Superläckert tecknad!

:D hon var verkligen nyvaken! Men alldeles för nyfiken för att ligga kvar och sova vidare när jag gosa med mamma häst.
Jag blir inte klok på hennes framben.. är dom vita eller inte? På bilderna ser det ju ut så men tycker nog att skinnet är mörkt under vilket tyder på inte vitt. Dock har hon ju vita hovar (smutsiga på bilden) så jag tror fortfarande att det är kronränderna som är vita fram bara. Hoppas det visar sig innan ID kontrollanten kommer och ska rita av henne:crazy:

Vad din tjej har vuxit! Jättefin och ser ut att bli svart?:love:

*KL*

Blivit dålig på skriva här :o I alla fall fick grabbarna grus träffa hovslagaren igår för första gången. Hälge var inga problem för han var redan vad vid luft och buff. Nogge var lite misstänksam men slappnade av och skötte sig strålande *stolt matte* Så nu har båda upplevt det stora monstret till skramlande låda och att främmande tanter smeker och lyfter ben på dem ;) Båda stod lydigt i grimma och grimskaft medan mamma blev verkad med. Så kändes riktigt bra. Efteråt slocknade båda i varsin box haha. Så de fick vara inne i natt och släpptes ut idag igen ;)

Samma här :)
Men jag måste säga att tack vare Gräddnosen så har jag fått se så sjukt många andra snygga föl här i tråden. Är det ett ovanligt bra år i år eller är de alltid såhär snygga?

Blazing Jewel e. Canterbury u. Blanzeflor Fox xx

559211_10151287940332738_1276056169_n.jpg

Nej så tråkigt att höra. Gillar ju att få uppdateringar om din fölflock :) Hoppas inget jobbigt har hänt.

*typ kl
Här hemma har vi tagit oss igenom en riktigt stor vattenpöl på morgonen. Det är så intressant att se hur hon löser problem och utmaningar. Ösregnet under natten hade skapat riktigt stor vattenpöl som skulle passeras. Hon stannar och tittar, funderar ett tag, provar och sen märker hon att den går att passera och efter några gånger upptäcker hon att det är ju kul att det plaskar. Gillar hennes sätt att ta itu med det hela :)

*kl*
Har följt tråden länge men nu kan jag inte hålla mig längre utan måste få visa upp min lilla dröm :) föddes morgonen 4/7 dag 323.
E: Lambourghini U: Riverdance Ue: Lasandos

Hon har fått namnet Dancing Dream :love:

DancingDream1.jpg

En sån liten fining!

Roligt med så mycket vitt! Jag har själv fött upp två Lamboungar, ena med skjuten stjärn och en halvstrumpa, andra med liten stjärn och två vita kotor. Skulle gärna haft så mycket fint vitt som din fick!

Tack!
Det är nog mormor och mormors mor som står i tjänst där. Båda fux med mycket vitt. :) Och så gjorde jag en beställning med mitt sto att jag ville ha ett fux sto med stora tecken. ;) Så bred bläs, vit underläpp, fyra höga strumpor och en bukfläck fick jag :love: Min dröm som jag har haft i flera år har nu blivit sann. :)

Du menar då Bukefolket som hänger på Avel? ALLA älskar ju Stella och Gräddnosen :D

IW: Man blir bara så glad när man tittar på dina filmer på Youtube, de är dels väldigt välgjorda och dels är ju Gräddnosen ljuvlig! :love:

Nej du, "alla" älskar inte Stella och hennes föl, ärligt talat borde de ha en egen tråd där fancluben kan ooh:a och aaah:a bäst de gitter, det här är 12: ornas tråd dvs alla fölen som är födda i år, men de som inte tillhör fancluben blir mer eller mindre ignorerade.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Någon som kommer ihåg varför han togs ur avel? Har haft ett gott öga till honom ända sedan jag var domarsekreterare då han visades på...
Svar
11
· Visningar
1 379
Senast: Freazer
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 041
Senast: Piaff
·
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
21
· Visningar
1 563
Senast: Raderad medlem 149793
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 481
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp
  • Rintränings- och utställningstråd