Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack så mycket för namnförslagen
Charlottee: Haha, våra bilda en klubb då Tycker han bara ser skabbig ut nu men det går väl fort över
Då kommer Hollie bli en stor tjej Men det är kanske det du vill ha? Ska du behålla henne?
Det regnar här också vi har haft ostadigt väder länge nu.
In med bilderna så fort du fotat henne! Vid 3 månader måste hon ju ha tappat massor av fölpälsen?
Va snyggt det hade varit, med svettfux!!
Ja det är svårt när det killar på dom men jag skulle nog smörja med något om det ser torrt ut ,jätte fin fölis du har en riktig buseDelvis knapplån
Appropå tappa fölpäls - Ismene hjälper till själv att bli av med pälsen. Det ser inte snyggt ut och jag funderar nästan på ifall jag ska på och smörja med något mjukgörande för huden som kommer fram för det se torrt ut. Vad tror ni?
Bonusbusbild
Tack hon är född 16/4 så hon blir 3 mån imorgon,det är svårt att se på bilderna men hon är väldigt mörk på benen och öronen jag tycker att hon ser ut att bli "svettfux" men jag vet inte riktigt vi får vänta och se när hon fällt mer av fölpälsenSöt hon är! Och fux precis som sin pappa! Va mycket hon börjat tappa, hur gammal e hon nu? Tror hon föddes lite innan min? Min e 11 veckor imon, å ser mest skabbangripen ut nu! Han har börjat tappa i huvudet å på lite småställen här å var.. Vill gärna se om benen blir svarta eller om han tänker bli fux!
Her kommer noen nye bilder av min Corretto fra i dag. Han er født 21. april e. Cortado ue. Jimtown/Concorde.
Jag blir inte besviken har aldrig haft ett fux föl så jag vet inte hur dom ser ut när dom tappar fölpälsen,vi får se vart det landar när det är klartnu vill jag inte göra dig besviken men dom flesta fuxföl är väldigt mörka under fölpälsen, de blir ljusare igen. Men med det säger jag inte att din fölis kommer att ljusna, hon kan ju förbli mörk
Min Hollie blir nog vanlig fux men hon är också väldigt mörkröd där fölpälsen släppt just nu.
Hon har mest släppt runt nos och ögon. Men det börjar lysa igenom mörkt på benen nu och som ni ser på bilden.. inga vita framben! Kan vara kronrand fortfarande lite svårt att se.
Just när jag anmält oss till fölvisning kommer hon in i en hemsk växtfas men ca månad kvar tills dags så vi får väl se.