Hon har ett så vänlig uttryck tycker jag!
Klart ni hinner bli redo, bara du bestämmer dig och vill få henne redo. Det går ju dessutom alltid att ångra sig, bara skita i att åka om det skulle vara så.
Här hemma har jag också en som tror hon är centrum av universum. Det kan ju knappast finnas något som är viktigare än Donna? Enligt henne själv iaf... Hon älskar uppmärksamhet och är lite överdrivet nyfiken på allt. Om det händer något på gården så är Donna med vid staketet och ska titta vad som händer. Behöver aldrig gå och hämta henne i hagen, hon kommer redan då hon ser bilen komma.
Jag är fortfarande konvalescent men Donna har fått vara ute nu i jul och nyår och rört lite på sig i alla fall. Kompisen har promenerat med henne medan jag har kört hennes ponny. Donna har skött sig exemplariskt varje gång. Mött okända hästar på smala vägar utan reaktion, massor av bilar och skåpbilar med släpvagnar, blivit lämnad ensam när jag och ponnyn försvunnit i galopp och blivit omkörd i alla gångarter både framifrån och bakifrån. Även hunnit med lite tömkörning, arbete vid hand och frihetsdressyr. Dags för operation nr. 3 nästa vecka så då blir det vila för henne igen i minst två veckor.