Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Aliah svårt att säga på din beskrivning nu. Patella karaktäriseras lite av det oböjbara benet, där hoven släpar. Det kan komma när som helst, behöver inte vara i direkt anslutning till att stå stilla men är nog oftast så. Ofta kommer det och går säg under en förmiddag sen kan det försvinna några veckor för att komma tillbaka igen.
På din senaste beskrivning går tankarna kanske lite mot spatt? Jag vet inte... hoppas det försvinner
Musse september -14 och nu igår dvs januari -15. Vissa hästar passar helt klart bättre i sommarpäls
Har följt tråden lite tyst i bakgrunden innan men tänkte dela med mig lite hur det ligger till för mig och min lille valack -12 e.magini.
Vi har haft lite otur senaste 2 veckorna med trappskor x2 så det har tyvärr inte blivit så mycket ridning.. Vi är i det stadiet att vi kan starta,stanna i både skritt och trav, svänga, trava på volten och så har jag skrittat ut en sväng på honom. Hade det inte vart för alla trappskor så hade vi galopperat också men då han är så ömfotad så blir det inget med det. Hade tänkt att vi skulle tagit oss förbi det innan jag ställer av honom men nu blir det nog inte så då skorna sitter i högst 3 dagar i sträck..
Gloria har vintervila så hon går i hagarna och njuter hela dagarna med sin flock
Har funderingar på 3-års... Vart hittar man datumen till det? ser bara datum för 2014
det förklarar saken, hoppas datumen kommer snart jodu, 170cm i mkh är hon nuAlla datum och platser är inte satta ännu för treårstesten. En del är tidigt ute med datum andra dröjer rätt länge....
Så fin och välvuxen gloria ser ut
det förklarar saken, hoppas datumen kommer snart jodu, 170cm i mkh är hon nu