På unghästkursen så fick jag lära mig att domarna på 3 års drar en gräns vid 160 till 172. Där imellan ligger avelsmålet för hbl så ligger man utanför det så får man avdrag för exteriören. Jag mätte ReVolt för första gången på väldigt länge med en riktig mätsticka och han var 163. Pust! Lite nervös har jag allt varit. Jag hoppas också på några cm till. Mellan 165-168 har jag hoppats på sen han föddes och nu känns det ganska rimligt .
Evolution jag såg filmen- ser jättefin ut!!
Io- min mammahäst har alltid varit ännu trevligare vid brunst och hon älskar att bli killad mellan och runt bakbenen Du kanske har berättat eller så kanske det är privat men annars, vad är det för op du har framför dig?
Så snart mannen kommer hem så ska jag ut till stallet och förhoppningsvis så blir det sadel på och ut i ridhuset
Evolution jag såg filmen- ser jättefin ut!!
Io- min mammahäst har alltid varit ännu trevligare vid brunst och hon älskar att bli killad mellan och runt bakbenen Du kanske har berättat eller så kanske det är privat men annars, vad är det för op du har framför dig?
Så snart mannen kommer hem så ska jag ut till stallet och förhoppningsvis så blir det sadel på och ut i ridhuset