Underbart initiativ att ta upp den här tråden igen!!!
Jag måste säga att jag lyckats rätt bra med mina mål. 1,5, år av utbildningen är förhoppningsvis avbockade på onsdag då höstterminens sista tenta ligger. Psyket är bra mycket bättre den här vintern än vad det var förra och jag är glad ridskoleryttare igen sen ett halvår tillbaka
Sen kan jag redan nu stryka punkt tre på femårs planeringen då det tog slut med pojkvännnen i september. Får väl modifiera den till "flytta ihop med kommande pojkvän" istället
Jag måste säga att jag lyckats rätt bra med mina mål. 1,5, år av utbildningen är förhoppningsvis avbockade på onsdag då höstterminens sista tenta ligger. Psyket är bra mycket bättre den här vintern än vad det var förra och jag är glad ridskoleryttare igen sen ett halvår tillbaka
Sen kan jag redan nu stryka punkt tre på femårs planeringen då det tog slut med pojkvännnen i september. Får väl modifiera den till "flytta ihop med kommande pojkvän" istället
Sv: 1-årsplan, 5-årsplan?
1 år:
- Ha klarat första 1,5 åren på min utbildning
- Jobbat mig igenom en del psykiska besvär
- Ha tagit upp hästarna igen
5 år
- Är legitimerad logoped sen 1,5 år tillbaka.
- Söker/Har hittat master/doktorandplats helst i utlandet men troligen i Sverige
- Håller det med pojkvännen så långt så hoppas jag att vi lyckats flytta närmare varandra, helst ihop.
- Trivs med livet och känner mig nöjd med mig själv
- Ha ett aktivt hästliv
Senast ändrad: