1-årsplan
- minska andelen timmar som prokastineras bort
åh det här är mitt eviga problem!! kanske blivit lite lite bättre haha jag lär aldrig känna mig själv!!! har inte blivit bättre över huvud taget, speciellt inte eftersom den här senaste terminen bestod av exjobb uääääh.
- sluta snusa
oui! festsnusar lite ibland dock. har blivit heltidssnusare igen hahaha.
- skaffa sparplan och innan dess lite kunskap om sånt
haha nä, fortfarande studentekonomi på marginalerna.
Nej nej!!!! inga pengar alls till våren för CSN är avdödat.
- godare viner oftare. kanske?? Vissa kompisar har fått mer pengar och blivit bjussigare??
- börja forska. Nej låter nästan obehagligt
- åka till något land med vackra föremål och vyer nja var i Paris?? men det var det
- fortsätta min karriär som duktig tjej som ligger i fas med skolan
kan inte sägas ha gjort något av detta
Är någorlunda i fas, bara en 4 p-kurs som jag måste tenta utöver ordinarie.
5-årsplan
- flytta tillbaka till Stockholm efter examen
- ha en häst igen eller gå upp i ett jobb (ev. läkare utan gränser-ish) fullständigt
- försöka lära mig att bo själv på ett sätt jag trivs med haha, har ej lyckats med det men tror att det vore en nyttig erfarenhet
Inget av detta har hänt!!! Har dock inte tagit examen än.
Nu har jag väl inga direkta mål för året?? Vill inte bryta samman när jag börjar jobba i sommar iofs!!! och det skulle vara underbart om jag kunde börja springa igen utan en enda liten led/senvärk!!! Skulle även vilja prova på nån liten relation igen och slaffa en klar vilja om var jag vill bo i framtiden. Och sen - om fem år, då hoppas jag verkligen att jag är
ST-läkare i något jag tycker är riktigt kul på em arbetsplats där utskällningar inte är
etablerad arbetsmetod . och sen önskar jag att jag är tillsammans med någon jag är glad i. Är 31 år gammal om 5 år.
- minska andelen timmar som prokastineras bort
åh det här är mitt eviga problem!! kanske blivit lite lite bättre haha jag lär aldrig känna mig själv!!! har inte blivit bättre över huvud taget, speciellt inte eftersom den här senaste terminen bestod av exjobb uääääh.
- sluta snusa
oui! festsnusar lite ibland dock. har blivit heltidssnusare igen hahaha.
- skaffa sparplan och innan dess lite kunskap om sånt
haha nä, fortfarande studentekonomi på marginalerna.
Nej nej!!!! inga pengar alls till våren för CSN är avdödat.
- godare viner oftare. kanske?? Vissa kompisar har fått mer pengar och blivit bjussigare??
- börja forska. Nej låter nästan obehagligt
- åka till något land med vackra föremål och vyer nja var i Paris?? men det var det
- fortsätta min karriär som duktig tjej som ligger i fas med skolan
kan inte sägas ha gjort något av detta
Är någorlunda i fas, bara en 4 p-kurs som jag måste tenta utöver ordinarie.
5-årsplan
- flytta tillbaka till Stockholm efter examen
- ha en häst igen eller gå upp i ett jobb (ev. läkare utan gränser-ish) fullständigt
- försöka lära mig att bo själv på ett sätt jag trivs med haha, har ej lyckats med det men tror att det vore en nyttig erfarenhet
Inget av detta har hänt!!! Har dock inte tagit examen än.
Nu har jag väl inga direkta mål för året?? Vill inte bryta samman när jag börjar jobba i sommar iofs!!! och det skulle vara underbart om jag kunde börja springa igen utan en enda liten led/senvärk!!! Skulle även vilja prova på nån liten relation igen och slaffa en klar vilja om var jag vill bo i framtiden. Och sen - om fem år, då hoppas jag verkligen att jag är
ST-läkare i något jag tycker är riktigt kul på em arbetsplats där utskällningar inte är
etablerad arbetsmetod . och sen önskar jag att jag är tillsammans med någon jag är glad i. Är 31 år gammal om 5 år.
Senast ändrad: