Blir så avundsjuk när jag läser om er som tränar! Det är verkligen dags att ta tag i detta nu, känner att nu är vi igång tillräckligt för att dra på oss olater så då kan man även rida för tränare. Jag vill inte betala 1000kr för att rida på vår ringrost men nog kan jag ta hjälp av instruktörerna på ridskolan eller en hippolog iaf. Ska försöka boka in det framöver, jag börjar ju jobba skift from nästa vecka så äntligen kan jag få in lite annat än ekorrhjul i mitt liv...
Har fått ett bekymmer på sistone ang att hon inte går fram till bettet, dvs hon går inte fram ordentligt för skänkeln. Jag ogillar väldigt mkt när dom krullar ihop sig fram, och det är inget hon normalt sett ägnar sig åt. Har inte så mkt med energin att göra heller, för hon blir nästan värre när hon är laddad. Behöver få hjälp med detta omgående, för mina försök till att lyckas renodla hjälperna och få fram henne lir inte tillräckligt bra i resultatet då jag tragglar ensam.
Inbillar mig tt hon krullar ihop sig mer på tvådelade Dynamic RS än på det oledade sprengerbettet jag har, men jag tror nog mer på teorin om dålig ridning. Munnen är ju genomgången innan vi flyttade.