@spinxx Åh, så jäkla tråkigt att behöva krångla med sånt också.
Hm, inser att jag har agria nuförtiden.
Du kanske ska ringa och tilläggsförsäkra innan helgen nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@spinxx Åh, så jäkla tråkigt att behöva krångla med sånt också.
Hm, inser att jag har agria nuförtiden.
Hm, mitt ersättningstak i Agria ligger på 100.000,-/år oavsett typ av skada, tror jag? Kanske får kolla upp lite bättre, har alla 3 hästar i Agria (Norge).
Jag har agria guld
Jag har agria guld
Men fy en sådan upplevelse! Tur det gick väl ändå.Dammit @fio, du fick rätt!
Våran SM-start slutade innan den hade börjat i ett jävla träsk 2 km iväg från uppstallningen efter att Rut konstaterat att tältstallar sög fett, öppnade dörren och gick ut. Och istället för att stanna bland all mat och alla hästar, eller på nån av åkrarna med smaskigt gräs utanför området bestämde hon sig för att gå på äventyr i skogen.
Hittades av en joggare 4 timmar senare, nersjunken till halsen i ett kärr som en förbipasserande uppmuntrande beskrev som ”bottenlöst”. 2 brandkårer krävdes för att dra upp henne, då var hon inte så kaxig. Några timmar senare var hon däremot väldigt pigg och kaxig och släpade runt mig i grimskaftet och undrade när vi skulle springa? Det var ju tävling?!
Nåja, vi får vara glada att hon följde stigen hela vägen och gick ner sig på ett ställe där hon kunde hittas. Hade hon lämnat stigen tidigare och träffat på kärret en bit in i skogen hade hon väl aldrig hittats.
Min häst är så knäpp.
Oh my God @Marvin vad läskigt! Hoppast hon lärt sig nu att det inte är någon bra idè att sticka iväg på äventyr helt själv....!
Det kan jag inte tänka mig att hon har.
Jag är lite orolig över hur hon ska reagera på vatten och vattenhinder framöver, vi får se.